כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"מהכלה - להתקפה"

בעוצמה יהודית מודיעים: "נחזור להצביע עם הממשלה"

בעוצמה יהודית החליטו לשוב ולהצביע עם הממשלה בעקבות המבצע היזום של צה"ל בעזה. "בעקבות קבלת עמדתנו והמעבר מהכלה להתקפה, נחזור להצביע עם הממשלה", נמסר מטעם המפלגה

בעוצמה יהודית מודיעים: "נחזור להצביע עם הממשלה"
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהחרימו את ההצבעות במליאת הכנסת ובוועדות: סיעת עוצמה יהודית התכנסה הבוקר (שלישי) והחליטה כי, "בעקבות קבלת עמדתנו והמעבר מהכלה להתקפה בסיכולים הממוקדים של בכירי הג'יהאד האסלאמי נחזור להצביע עם הממשלה. יש לקוות שההתקפיות תישמר לאורך זמן", נמסר.

מנגד, בכירים בקואליציה מבהירים כי "המהלכים הבטחוניים של מדינת ישראל לא קשורים בשום צורה לצעד של מפלגה כזו או אחרת בקואליציה, ונעשים אך ורק על סמך שיקולים ביטחוניים ומדיניים".

כזכור, לאחר ההסלמה בדרום בשבוע שעבר הודיע השר בן גביר כי מפלגתו לא תצביע עם הקואליציה. אמש החליטו בעוצמה יהודית להעמיק עוד את המשבר ולבטל את דיוני הוועדות שבראשן עומדים חברי כנסת מטעם המפלגה.

בתחילת השבוע, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושרי עוצמה יהודית החליטו להחרים את ישיבת הממשלה שהתקיימה אמש.

השר בן גביר מסר: "גם בימים האחרונים ראש הממשלה ושר הביטחון ממשיכים במדיניות שלהם, שחרור המחבל הירדני, שחרור גופות מחבלים ועוד".

בן גביר הבהיר: "זה לא מקובל עלינו ולא יכול להימשך ככה. המדיניות חייבת להשתנות, הממשלה חייבת לעבור למדיניות ימין מלא מלא. קיבלנו מנדט מהציבור לשנות את הכיוון - וזה חייב לקרות".

יו"ר הקואליציה אופיר כץ תקף את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בעקבות החלטתו שלא לשתף פעולה עם הממשלה ואמר: "אפשר להגיד עד מחר ש'לא מפילים ממשלת ימין', אבל להיעדר מישיבת ממשלה, מישיבת ראשי קואליציה, להחרים הצבעות במליאה ולבטל דיונים על התקציב, זו בדיוק הדרך הסלולה להפיל את ממשלת הימין.

כץ הוסיף: "ולכולם ברור מי יהיה האחראי לכך. מדיניות ימין מקדמים בעבודה קשה ומשותפת, לא בשביתות".

 

 

עוצמה יהודית מבצע מגן וחץ איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד