כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
אחרי כ-20 שנים

חיסול בכירי הג'יהאד: הח"כ מעוצמה משתף בסגירת המעגל

ח"כ אלמוג כהן התייחס לחיסול בכירי הג'יהאד ואמר: "לא אשכח את היום הארור ההוא שבו קרובת משפחתי היקרה טלי חטואל נרצחה באכזריות יחד עם בנותיה". כהן הוסיף: "אמש בזכות מבצע מדויק של צה"ל חוסל המחבל שתכנן, הכווין וסיפק את הנשקים לרצח האכזרי"

חיסול בכירי הג'יהאד: הח"כ מעוצמה משתף בסגירת המעגל
התקיפה הלילית בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) התייחס הבוקר (שלישי) לחיסול בכירי ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי ושיתף על סגירת המעגל האישי עם חיסולם של המחבלים.

כהן כתב בטוויטר: "לא אשכח את היום הארור ההוא, היום שבו השמיים היו שחורים, קרובת משפחתי היקרה טלי חטואל הי"ד נרצחה באכזריות בלתי נסבלת עם בנותיה הילה הדר רוני ומירב הי"ד, ללא שום סיבה, רק על היותם יהודים, משפחה שלמה נמחקה בידי האויבים הארורים. מאז משפחתנו כבר אינה אותו דבר".

כהן הוסיף: "אמש בזכות מבצע מדויק של צה"ל חוסל המחבל שתכנן, הכווין וסיפק את הנשקים לרצח האכזרי והביא לסגירת מעגל אחרי כ 20 שנים. אני מודה לרוה״מ ולשר הבטחון על סגירת החשבון. תודה".

בתוך כך, ח״כ כהן הודיע הבוקר כי הוא סוגר את לשכתו בעיר שדרות ויחזור להצבעות, לאחר כשבוע ימים.

ח״כ כהן מוסר: "אני מברך את צה״ל ושב״כ על פעולה מוצלחת ומדויקת בחיסול ברצועת עזה, אני מודה לרוה״מ מר בנימין נתניהו ושר הבטחון מר יואב גלנט על פעולה חשובה וסגירת החשבון כנגד מי שניסה לפגוע בתושבי הנגב והעוטף".

כהן הוסיף: "בשם מאות אלפי תושבי הנגב אני אומר בצורה ברורה: יש לכם את כל הקרדיט מאיתנו לפעול ולהילחם בטרור עד להשבת השקט".

אלמוג כהן מבצע מגן וחץ הג'יהאד האסלאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד