כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
חילופי גברא ב'יש עתיד'?

התנאי של לפיד למתמודדים לראשות עיר

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הציב תנאי לכל חברי המפלגה שירצו לקבל מימון לבחירות לרשויות המקומיות, לפיו יצטרכו לקבל להתפטר מהכנסת כדי לרוץ. לפיד אמר זאת לשטרן, ששוקל ברצינות לרוץ לראשות עיריית חיפה, ולברביבאי ששוקלת לרוץ לראשות עיריית ת"א

התנאי של לפיד למתמודדים לראשות עיר
יאיר לפיד צילום: אריק מרמור, פלאש 90

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, הציב תנאי לחברי מפלגתו כי מי שרוצה לרוץ לבחירות לרשויות המקומיות חייב להתפטר מהכנסת עם הגשת המועמדות בספטמבר. לפיד הציב זאת כתנאי למתן מימון מטעם יש עתיד למועמדים לבחירות לרשויות המקומיות, כך מפרסם אמיר אטינגר ב'ישראל היום'.

לפיד שוחח על כך עם ח"כ אלעזר שטרן אשר שוקל ברצינות לרוץ לראשות עיריית חיפה. כמו כן, המסר של לפיד עבר גם לח"כ אורנה ברביבאי, אשר שוקלת להתמודד על ראשות עיריית תל אביב.

הרעיון העומד מאחורי התנאי של לפיד הוא כי מועמד אשר מנהל קמפיין לראשות העיר תוך כדי הישארותו ח"כ זהו זלזול בתושבים. כאמור, הדרישה תהיה לא רק לגבי שטרן וברביבאי, אלא כלפי כל מועמד אשר יגיע משורות המפלגה בכנסת יידרש להתפטר מתפקידו בספטמבר עם הגשת המועמדות.

ב'יש עתיד' לא התייחסו לפרטים, אך מסרו: "יש עתיד תלך בכל הכוח על הרשויות הליברליות כדי להגן שם על החינוך של הילדים שלנו ועל הזכויות האזרחיות שלנו מפני ממשלה משיחית וגזענית".

אלעזר שטרן חיפה יאיר לפיד אורנה ברביבאי תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד