ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
"הושקע מאמץ אדיר"

השר פרוש בישיבת היערכות כוללת להילולא: "יכולים לברך על המוגמר"

השר הממונה על הילולת הרשב"י במירון כינס דיון לקראת אישור סופי של תוכנית האירועים הנוספים שייערכו במהלך יום ההילולא. הפרויקטור דייטש: "נמשיך לעבוד לאורך הלילה כדי לקבל באופן מושלם את הבאים מחר". מנכ"ל משרד ירושלים ומסורת ישראל: "אנחנו בעזרת ה' רגע לפני אירוע מוצלח עם השלמה של כל המשימות"

השר פרוש בישיבת היערכות כוללת להילולא: "יכולים לברך על המוגמר"
מאיר פרוש ויוסי דייטש צילום: באדיבות המצלם

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הממונה על הילולת הרשב"י במירון, כינס הערב (ראשון) פגישת היערכות כוללת להצגת תמונת המצב לגבי כל ההכנות ברחבי מירון להילולא שתחל מחר, לקראת אישור סופי של תוכנית האירועים הנוספים שייערכו במהלך יום ההילולא.

בפגישה השתתפו פרויקטור ההילולא יוסי דייטש, מנכ"ל משרד ירושלים ומסורת ישראל אסף יזדי, נציגי משטרת ישראל, כבאות והצלה, משרד התחבורה, מגן דוד אדום, איחוד הצלה, חברת ההפקה, יועצי ההנדסה והבטיחות של חברת ההפקה ושל צוות הפרויקטור, מערך הדוברות וההסברה, ונציגים נוספים.

השר פרוש פתח את הישיבה ואמר כי "אני זוכר שאמרו לנו בתחילת ההכנות שבלתי אפשרי יהיה להרים את הפרויקט הזה בתוך זמן כל כך קצר. אבל, עם הרבה אמונה והרבה השתדלות של כל מי שיושב כאן, אנחנו נמצאים כאן היום, ערב ההילולא, במצב שנראה נס של ממש. הושקע פה מאמץ אדיר, הרבה כסף, ואנחנו יכולים לברך על המוגמר".

הפרויקטור דייטש ציין: "אנחנו נמצאים בישורת האחרונה, שעות לפני שרבבות יחלו להגיע להר מירון להשתתף בהילולת הרשב"י, ברוך ה' בזכות הרבה מאוד אנשים שעבדו קשה יש לנו את הזכות לברך על המוגמר. נמשיך לעבוד לאורך הלילה כדי לקבל באופן מושלם את הבאים מחר".

המנכ"ל אסף יזדי הוסיף: "לפני חודשיים וחצי סימנו 5 מטרות. 1. למנות פרויקטור. 2. להתקשר עם מפיק. 3. לבצע הליך חקיקה ראשית. 4. לבצע תשתיות קבע בהר, דרך בורמה ודרך מהדרין/כהנים. 5. לסדר את כל הליך התחבורה. לצד זה יש כמובן ועוד הרבה דברים נוספים. זה בדרך כלל לוקח שנים, אבל עכשיו אנחנו בעזרת ה' רגע לפני אירוע מוצלח עם השלמה של כל המשימות".

נציגי הגופים השונים הציגו תמונת מצב על ההיערכות בכל ההיבטים השונים, בירכו על השלמת ההכנות להילולא בהשקעת ענק מצד כל הגורמים המעורבים, והעלו בפני השר וצוותו את הפעולות שיבוצעו בשעות שנותרו בכדי להבטיח השלמה מלאה של כל המשימות לקראת אירועי יום ההילולא.

 

מאיר פרוש ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד