ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
ביקור ראשון מסוגו

ראש ממשלת הונגריה ישגר שליח לשיחות עם הממשלה

ראש לשכתו של אורבן, גרגלי גוליאש, צפוי להגיע בשבוע הבא לישראל ולהיפגש עם נתניהו ואחרים. בנאום בשבוע שעבר שיגר אורבן מסר תמיכה ברפורמה המשפטית: "יש לי חדשות טובות לנתניהו - ככל שהליברלים קולניים יותר, כך הם יאבדו פופולריות מהר יותר"

ראש ממשלת הונגריה ישגר שליח לשיחות עם הממשלה
ויקטור אורבן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן ישגר בשבוע הבא לישראל שליח מיוחד לשיחות עם הממשלה החדשה. לפי שני מקורות ישראלים השליח הוא ראש לשכתו של אורבן והשר במשרד ראש הממשלה גרגלי גוליאש, כך פורסם ב'וואלה'.

זה יהיה הביקור הראשון של בכיר בממשלת הונגריה בירושלים מאז הקמת הממשלה החדשה בישראל. הממשלה הקודמת ציננה את היחסים עם הונגריה בצורה משמעותית, אחרי שנים ארוכות בהן נתניהו כראש ממשלה קיים מערכת יחסים הדוקה ביותר עם אורבן.

המקורות הישראלים ציינו כי גוליאש יגיע לישראל בתחילת השבוע הבא. הוא צפוי להיפגש עם ראש הממשלה נתניהו ועם בכירים ישראלים נוספים. ביום שני הבא, ה-15 במאי, שליחו של אורבן ינאם בפני המועצה הישראלית ליחסי חוץ - גוף של אקדמאים, דיפלומטים לשעבר ובכירים לשעבר בממשלה.

בנאום בכנס שמרני בבודפשט ביום חמישי שעבר שיגר אורבן מסר תמיכה ברפורמה המשפטית. "אני רואה שגם שם (בישראל) השמאל הפרוגרסיבי לא מכיר בעובדות. אבל יש לי חדשות טובות לראש הממשלה נתניהו - ככל שהליברלים יהיו קולניים יותר, כך הם יאבדו פופולריות מהר יותר. אני אומר זאת מנסיון", אמר.

נתניהו הונגריה ויקטור אורבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד