ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
נגד סמוטריץ'

קרן הארנונה: הלחצים שמפעיל חיים ביבס על חברי הליכוד

יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס מפעיל לאחרונה לחץ כבד על חברי מפלגת הליכוד ומאיים שיפגעו פוליטית אם יתמכו בוועדת הכספים בחוק של השר סמוטריץ' להקמת קרן ארנונה שבה רשויות גדולות יפגעו וידרשו להפריש אחוזים גבוהים יותר מאשר רשויות קטנות

קרן הארנונה: הלחצים שמפעיל חיים ביבס על חברי הליכוד
הדס פרוש פלאש90

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי, מפעיל בימים האחרונים לחץ אדיר על חברי ליכוד ומאיים שיפגעו פוליטית אם יתמכו בוועדת כספים בחוק של השר בצלאל סמוטריץ' להקמת קרן ארנונה שבה רשויות גדולות יפגעו וידרשו להפריש אחוזים גבוהים יותר מאשר רשויות קטנות מארנונה עסקית לקרן שתחלק מענקים לעידוד בנייה, כך מפרסם אמיר אטינגר בישראל היום.

לאור הלחצים של ביבס וגם התנגדות עקרונית של חלק מחברי ליכוד לחוק בטענה שהוא לא לקח בחשבון מס פרמטרים שיפגעו גם ברשויות חלשות - חלק מחברי ועדת הכספים מטעם הליכוד ביקשו חילוף להצבעה על הקרן בוועדה אם לא תהיה פשרה עם האוצר לאור הלחצים של ביבס.

לפני יומיים תקף שר האוצר בצלאל סמוטריץ' את ביבס בדיון בוועדת כספים: "אנחנו דאגנו לסייעות בגני הילדים ועכשיו דואגים למטפלות במעונות אבל חיים ביבס רצה לעשות סיבוב ולקחת קרדיט אז הוא עשה שביתה יומיים לפני ההסכם עם ארנון בר דוד. איתי לא עובדים תחת אש ואני לא עושה מו"מ שבקצה שלו יש איום".

חיים ביבס בצלאל סמוטריץ הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד