ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
"אנחנו עם חם ונפלא"

הישראלי העיוור טייל בנפאל: הישראלים קראו בשם שלי בהתרגשות

אביחי שלי, עיוור וכבד שמיעה הפעיל ברשתות החברתיות ומספר על חייו ועל המגבלות שלו דרך הומור, טייל בנפאל. שלי כתב: "פגשתי המון ישראלים, שלפתע פתאום קוראים בשם שלי בהתרגשות. הייתי בהלם. מי היה מאמין שמישהו יזהה אותי בנפאל"

אביחי שלי מטייל בנפאל צילום: טוויטר

מעורר השראה: אביחי שלי, עיוור וכבד שמיעה שמעביר הרצאות על חייו והתמודדותו עם הקשיים, ואף פעיל ברשתות החברתיות, מטייל בנפאל לאחרונה ועושה מסלולים שונים על אף המוגבלות הפיזית.

שלי סיפר: "יצאנו אתמול בבוקר מסימגומפה והמשכנו בטיפוס. חצי מהדרך הייתה קשה מאוד, וחצי דרך הייתה נחמדה יותר. בחיים לא נתקלתי בכמות גשם ושלג כזו. בדרך פגשתי המון ישראלים, שלפתע פתאום קוראים בשם שלי בהתרגשות. הייתי בהלם. מי היה מאמין שמישהו יזהה אותי בנפאל?! קצת צחקתי איתם שברחתי לנפאל כדי שלא יזהו אותי, אבל למען האמת הישראלים מפרגנים וצוחקים איתי, ומזכירים לנו איזה עם חם ונפלא אנחנו".

הישראלי העיוור מטייל בנפאל
עוד כתב: "באמצע הדרך, עצרנו לנוח בבית הארחה ופגשתי שם קבוצה של ביינישים ישראלים, שביקשו ממני לעשות להם חידון תנ"ך. אשכרה מצאתי את עצמי חד להם חידות. לא רוצה לבאס, אבל אולי בגמרא הם טובים יותר. משם הגענו ללאורבינה. אללה ייסתור. עולם שלישי במיטבו. לא קליטה, לא wi-fi, אין אור (לא שאכפת לי), לא מים זורמים. מים חמים רק בתשלום נוסף. העברנו שם איכשהו את הלילה".

"בבוקר המשכנו את הטיפוס עד לאגמים הקפואים, שעכשיו אנחנו נמצאים 150 מטר מהם. בשקיעה נרד לטייל בהם, ומחר בזריחה. כשהגעתי למקום עם קליטה, גיליתי ששגריר ישראל בנפאל מבקש להיפגש איתי כשאסיים את הטיפוס. מקווה שנספיק להיפגש", סיכם.

טיפוס נפאל הרים עיוורון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!