ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
דיקטטורים ורוצחים

מנהיגי רוסיה, איראן, סוריה לא הוזמנו להכתרת המלך צ'ארלס

בלארוס, מיאנמר, אפגניסטן וונצואלה כולל מנהיגי רוסיה, איראן, סוריה לא הוזמנו להכתרת המלך צ'ארלס. מאה ראשי מדינות צפויים להשתתף, יחד עם בני מלוכה, החל מנסיך הכתר של יפן אקישינו ואשתו קיקו ועד למלך ספרד פליפה השישי

מנהיגי רוסיה, איראן, סוריה לא הוזמנו להכתרת המלך צ'ארלס
ארמון המלוכה בלונדון צילום: Pixabay

מנהיגי רוסיה, איראן וסוריה נמצאים ברשימה של מדינות ששליטיהן לא הוזמנו לטקס ההכתרה של מלך בריטניה צ'ארלס השלישי ביום שבת הקרוב. גם שליטי בלארוס, מיאנמר, אפגניסטן וונצואלה לא הוזמנו, אלו מדינות שבראשן נמצא רוצח או דקטטור. מנגד הזמנות לצפון קוריאה וניקרגואה הועברו לדיפלומטים בכירים מאותן מדינות, אך לא לראשי המדינות עצמם, כך דיווחה רויטרס.

מאה ראשי מדינות צפויים להשתתף, יחד עם בני מלוכה, החל מנסיך הכתר של יפן אקישינו ואשתו קיקו ועד למלך ספרד פליפה השישי והמלכה לטיציה. ארה"ב תמשיך את רצף המסורת באי שליחת הנשיא להכתרה מלכותית בריטית, למרות שהגברת הראשונה ג'יל ביידן אמורה להשתתף. הנשיא יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ייצגו את ישראל.

בני הזוג הרצוג יישארו ליד מנזר וסטמינסטר כדי שיוכלו ללכת לטקס מבלי לחלל את השבת, כך נמסר מבית הנשיא בהצהרה ביום שלישי. הזוג הרצוג יטוס ללונדון ביום חמישי בערב, וביום שישי ישתתפו בקבלת פנים שעורך המלך צ'ארלס בארמון בקינגהאם לכבוד כל ראשי המדינות ומשפחות המלוכה שהגיעו לרגל האירוע. הזוג הרצוג ייצג את ישראל גם בהלוויה של המלכה אליזבת השנייה בשנה שעברה.

 

גבול סוריה עיראק בריטניה סוריה המלך צארלס בוזי הרצוג הנשיא אובמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד