כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
ציר הרשע

נשיא איראן: מערכת היחסים שלנו עם סוריה נמשכת והאיומים של ישראל ריקים

‏נשיא איראן ראיסי אמר בריאיון לערוץ אל-מיאדין על ביקורו הצפוי היום בסוריה: "אנו תומכים בכל החזיתות של ציר ההתנגדות באופן ברור והביקור שלי בסוריה הוא במסגרת התמיכה הזו. אנו פועלים לחזק את חזית ההתנגדות ולא מתחרטים על כך"

נשיא איראן: מערכת היחסים שלנו עם סוריה נמשכת והאיומים של ישראל ריקים
מל"ט של איראן יכול לשאת ציוד מעקב וגם אמצעי לחימה מדויקים צילום: Iran international

נשיא איראן אבראהים ראיסי ששיגיע היום לסוריה אמר בראיון לערוץ אלמיאדין: "אם ישראל תנקוט בצעד נגד איראן, אז הצעד הראשון שלנו יהיה למחוק אותה. המעשה הטיפשי הראשון של ישראל נגדנו יהיה האחרון של ישראל. כבר ברגעים הראשונים של התגובה של איראן – ישראל לא תחזיק מעמד". ראיסי, אמר עוד בראיון בלעדי לאל-מיאדין, כי "הכיבוש הישראלי אינו יכול להילחם בצעירים הפלסטינים, גם לא לכבוש את עזה וגם לא להילחם בגדה המערבית".

ראיסי הוסיף להתרברב, "הישות הציונית, בין אם במלחמת שלושים ושלושה הימים (לבנון השניה), ובין אם במלחמות עשרים ושניים ואחד עשר הימים (מבצעים בעזה), עמדה בפני כישלון מחפיר, אז איך היא רוצה להתעמת עם איראן ולתקוף את האנשים שלה?". ראיסי המשיך: "היום אתה רואה שהנוער הפלסטיני עומד איתן בשדות הקרב ובג'יהאד. זה הלקח שהם למדו מחיזבאללה בלבנון".

הנשיא האיראני הדגיש כי ,האיומים שמשמיעים האויב הם לפעמים ריקים, ואינם מבוססים על שום בסיס של כוח". לדבריו, "איראן הודיעה מספר פעמים שאם הישות הזו תנקוט את הצעד הכי קטן נגד איראן, הצעד הראשון שלנו יהיה מחיקתה".

 

 

 

 

איראן סוריה אברהים ראיסי פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד