כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
מרחפים אל העתיד

משלחת ישראלית תציג באו"ם פיתוחים חדשים בתחום הרחפנים

משלחת ישראלית תציג באו"ם פיתוחים בתחום הרחפנים, שיאפשרו למדינות להפעיל משלוחים מהאוויר עד לפתח הבית. השגריר ארדן: "בשורה ישראלית שאנחנו משתפים עם העולם. בזמן שאיראן מספקת רחפנים כדי לרצוח אזרחים, אנחנו פועלים לקדם טכנולוגיה שתהפוך את העולם למקום שטוב יותר לחיות בו"

משלחת ישראלית תציג באו"ם פיתוחים חדשים בתחום הרחפנים
אילוסטרציה צילום: pixabay

משלחת ישראל לאו"ם, בראשות השגריר ארדן ובשיתוף מיזם הרחפנים הלאומי, אותו מובילים משרד התחבורה, רשות החדשנות, נתיבי אילון, ורשות תעופה אזרחית, תקיים מחר, אירוע ייחודי באו"ם בנושא טכנולוגיות רחפנים. האירוע יתקיים במסגרת המושב המיוחד של המועצה הכלכלית חברתית של האו״ם בתחום טכנולוגיות וחדשנות וצפויים לקחת בו חלק שגרירים מרחבי העולם ובכירים מהמגזר הפרטי.

באירוע יציגו חברות רחפנים ישראליות את "השמיים של מחר", מרחב אווירי מרושת ברחפנים, וידונו באתגרים הבינלאומיים המרכזיים שאלה יסייעו לפתור.

באירוע ינאם שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, יתקיים פאנל של מומחים ושל חברות טכנולוגיה ישראליות המייצרות ומפעילות רחפנים, ומפתחות טכנולוגיות לניהול התנועה האווירית של הרחפנים.

השגריר ארדן: "בשעה שאיראן שולחת רחפנים לרצוח אזרחים חפים מפשע באוקראינה, מדינת ישראל מקדמת את השימוש ברחפנים לצרכים לאומיים וציבוריים - להפצת תרופות, לשינוע סחורות ומזון, לצרכי אספקה דחופים, ואפילו להטסת נוסעים. ישראל היא מעצמה של טכנולוגיה וחדשנות ואנחנו שמחים לחלוק את הידע שלנו עם העולם".

רחפנים גלעד ארדן או"ם איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד