כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"מדובר בצעד מתחייב"

הקיץ בא וגם הפינוק האולטימטיבי מתייקר

רשת הגלידריות 'גולדה שוב מעלה מחירים, לאחר שביקשה לעשות זאת לפני פסח, אך חזרה בה • ב'גולדה' מסבירים כי על רקע ההתייקרויות בעלויות התפעול, ובמיוחד העלייה במחירי החלב

הקיץ בא וגם הפינוק האולטימטיבי מתייקר
חנות גלידה. אילוסטרציה צילום: unsplash

רשת הגלידריות הגדולה בישראל 'גולדה', שהעלתה מחירים רק בחודש ינואר מעלה שוב מחירים בשיעור שבין 6% ל-9%. בערב חג הפסח שלחה החברה הודעות לזכיינים כדי להעלות מחירים, אחרי בעקבות פניית 'כאן חדשות' לתגובה, הודיעה החברה על "הקפאת" העלאת המחירים.

חג הפסח עבר וגם העצמאות וברשת מצאו את הזמן הנכון לשלוח הודעות לזכיינים על אותה התייקרות שתעודכן בקופות, ואלו המחירים החדשים של הרשת: חצי קילו גלידה – יעלה מעתה 64 שקלים, התייקרות של 7%. קילו גלידה יעלה מעתה 108 שקלים - התייקרות של 6%, חצי קילו יוגורט יעלה 72 שקלים - התייקרות של 9% וגם מוצרים כמו פחזניות שהתייקרו ב-26%.

ב'גולדה' מסבירים כי "על רקע ההתייקרויות בעלויות התפעול, ובמיוחד העלייה במחירי החלב החל מתחילת חודש מאי, אנו נאלצים לעדכן את מחירי הגלידה במשקל. בעת הנוכחית ולאור המשך הגידול בעלויות התפעול, מדובר בצעד מתחייב הננקט מתוך מחויבות לזכיינים ולעובדים ורצון להמשיך לספק ללקוחות מוצרים איכותיים המיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר".

העלאת מחירים עליית מחירים גולדה גלידה גלידות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד