כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
מאריכים את ההנחה

בשורה לנהגים: זה המחיר שתשלמו לליטר בנזין החל מחצות

המחיר המקסימלי לליטר בנזין 95 בחודש מאי יישאר זהה למחיר בחודש אפריל, ויעמוד על 6.81 שקלים לליטר. המחיר המקסימאלי עבור שירות מלא הוא 7.02 שקלים לליטר

בשורה לנהגים: זה המחיר שתשלמו לליטר בנזין החל מחצות
תחנת דלק. אילוסטרציה צילום: Jamal Awad/Flash90

המחיר לליטר בנזין 95 בחודש מאי יישאר זהה למחיר בחודש אפריל, ויעמוד על 6.81 שקלים לליטר, זאת לאחר שסמוטריץ' חתם היום (ראשון) על הצווים שמאריכים ההנחה במס על הדלק, שתעמוד בחודש הבא על 49 אג' לליטר בנזין לצרכן, לעומת מחירו ללא הפחתות מס.  

למעשה, מאז אפריל 2022, על רקע העלייה במחירי הדלק, חלות ברציפות הוראות שעה המפחיתות את מס הקניה ומס הבלו החלים על בנזין. כיום חלה הוראת שעה המפחיתה כ-13 אגורות לליטר מהמס על בנזין אשר עתידה לפקוע בסוף 2023, והוראת שעה נוספת המפחיתה כ-45 אגורות לליטר מהמס על בנזין אשר עתידה לפקוע בסוף אפריל 2023. 

על מנת למנוע את העלייה הצפויה במחיר הבנזין, שאמור להתעדכן הלילה, מורים הצווים שנחתמו כעת כי במהלך חודש מאי 2023 תחול הפחתה במס אשר תביא להפחתה של כ-36 אגורות לליטר במחיר לצרכן. זאת בנוסף להפחתה שבתוקף עד סוף השנה, אשר תביא להפחתה נוספת של כ-13 אגורות לליטר במחיר לצרכן.  

יחד עם זאת, מורים הצווים כי החל מסוף חודש מאי 2023, לצד פקיעת תוקפה של ההפחתה החודשית תצומצם גם ההפחתה שבתוקף עד סוף השנה, כך שיחול שיעור מס המביא להפחתה של 10 אגורות לליטר במחיר לצרכן.

 

מחירי הדלק בנזין 95 בנזין הוזלה הנחה תדלוק נהגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד