כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
תזיז את חולדאי?

הח"כית שמתכננת להתחרות בחולדאי על ראשות העירייה

ח"כ ברביבאי שוקלת להתמודד לראשות עיריית תל אביב. גורמים בכירים ביש עתיד מעוניינים לראות אותה מתמודדת לאור התמיכה הגדולה לה זכתה המפלגה בעיר בבחירות הארציות 

הח"כית שמתכננת להתחרות בחולדאי על ראשות העירייה
רון חולדאי צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ח"כ אורנה ברביבאי (יש עתיד) שוקלת להתמודד לראשות עיריית תל אביב מול ראש העיר המכהן רון חולדאי. בשבועות האחרונים קיימה ברביבאי פגישות ובדיקות בנושא, במפלגת יש עתיד לא מסרו תגובה רשמית אבל גורמים בכירים במפלגה מעוניינים לראות את ברביבאי מתמודדת זאת לאור התמיכה הגדולה בבחירות הארציות למפלגה ולכן הם רואים בכך חשיבות אסטרטגית.

הבחירות לרשויות המקומיות בישראל צפויות להיערך ב-31 באוקטובר, וחולדאי בן ה-78 צפוי להתמודד בהן על קדנציה נוספת בראשות עיריית תל אביב - וככל הנראה אחרונה. לצד ברביבאי, מנהל בית החולים איכילוב פרופ' רוני גמזו לא הכחיש בריאיון שערך אשתקד את אפשרות להתמודד גם כן על ראשות העירייה.

גמזו אמר בין היתר: "אני מחפש תפקידים ביצועיים, בין אם זה במסגרת הציבורית ואולי גם מחוץ למעגל הזה". כשנשאל האם לדעתו בבחירות הקודמות מול רון חולדאי הוא היה יכול לנצח, אמר הרופא הבכיר: "מזכירים אותי כמועמד כזה, ואני מקבל את זה בהערכה רבה עם הרבה מאוד אחריות".

אורנה ברביבאי רון חולדאי עיריית תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד