כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"לא ייאמן שהאייטם שודר"

רכבי היוקרה טבעו? הפדיחה של עופר חדד

בתוכנית של המגיש עופר חדד שידרו אמש תיעוד בו נראית הצפת חניון בפלורידה שגרמה להרס של עשרות רכבי יוקרה, אך מהר מאוד התברר כי מדובר בפייק-ניוז | חדד: "התקלה מתוחקרת"

רכבי היוקרה טבעו? הפדיחה של עופר חדד
עופר חדד צילום: צילומסך ערוץ 12

פדיחה נרשמה אמש (ראשון) בתוכניתו של עפר חדד בקשת 12 כאשר הוצג וידאו מחניון בעיר פלורידה שסבל מהצפה בעקבות הגשמים ובשל כך לקח איתו אל מתחת למים עשרות רכבי יוקרה. אלא שמהר מאוד התברר כי לא מדובר בהצפות אמיתיות אלא בפילטר של אפליקציה שיצר "הצפה" שכלל לא קיימת בסרטון המקורי.

חדד אמר בשידור על רקע התיעוד: "עכשיו עם התמונות המשוגעות האלו שמגיעות אלינו מפלורידה. גשם הביא להצפות במקומות שונים, בין היתר בחניון התת קרקעי הזה שברגע אחד הפך להיות אקווריום של מכוניות. ולא רק מכוניות, אלא מכוניות שכל אחת יותר יקרה מקודמתה". החזאי שישב לצדו של חדד, אף הזהיר בהתייחסו למצלם התיעוד: "מאוד מסוכן לשהות במצב שכזה. אלו תמונות מרהיבות ואני רק מקווה שהנזקים יהיו רק כלכליים במקרה הזה".

העיתונאי והצלם בועז ארד שחשף את הפשלה כתב בטוויטר: "זה לא 'הצפות בפלורידה', זה פילטר של אפליקציה. פשוט לא ייאמן שהאייטם הזה שודר בחדשות".

מחדשות 12 נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים בפני הצופים ונתחקר את התקלה".

חדד עצמו התנצל גם הוא על התקלה: "שידרנו אתמול ב'שלוש' תמונות של חניון שלכאורה הוצף בפינת מזג האוויר, סרטון שלא נבדק כראוי לפני ששודר. התקלה מתוחקרת".

עופר חדד פלורידה הצפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד