כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
חוששים מפוטין ומעב"מים

ניסוי חירום שנשלח כמעט לכל סמארטפון בבריטניה עורר פחדים פראיים

ניסוי חירום בבריטניה מעורר קונספירציות מפלישה של חייזרים ועד התקפת גרעין. כמעט כל טלפון בבריטניה קיבל הודעת חירום. חוקרי קונספירציות חוששים שההודעה מטרתה לספר על משהו מרושע יותר מאשר סתם בדיקת עירנות

ניסוי חירום שנשלח כמעט לכל סמארטפון בבריטניה עורר פחדים פראיים
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

ניסוי חירום שנשלח כמעט לכל סמארטפון בבריטניה אתמול (ראשון), עורר פחדים פראיים. הודעה נשלחה כמעט לכל מכשיר אייפון ואנדרואיד בשעה 15:00 שעון מקומי, הבדיקה נמשכה 10 שניות, כאשר הממשלה ניסתה מערכת ההתראה חדשה.

גורמים רשמיים בבריטניה אמרו שהתרעות עתידיות ישמשו כדי להודיע ​​לבריטים על אירועי טרור, מצבי חירום בנוגע להגנה אזרחית ואסונות מזג אוויר, כגון שיטפונות או שריפות. אבל חוקרי קונספירציה ברחבי המדינה חוששים שההתרעה עלולה להזהיר מפני משהו הרבה יותר מפחיד, כמו פלישת חייזרים או תקיפה גרעינית מצד ולדימיר פוטין.

גולש מודאג אחד כתב בטוויטר: "מדוע אזהרת ההתראה הפתאומית של בריטניה? מה יודעות המעצמות שאנחנו לא יודעים? מתקפת טרור קרובה? פלישת עב"מים / חייזרים?" אחר כתב: "כל עניין כוננות החירום רק גורם לי לחשוב שהם חושבים שרוסיה הולכת להטיל עלינו פצצה גרעינית".

הבדיקה התרחשה באנגליה, צפון אירלנד וסקוטלנד: "זהו מבחן של התראות חירום, שירות ממשלתי חדש בבריטניה שיזהיר אותך אם יש מצב חירום מסכן חיים בקרבת מקום" מסרה הממשלה. אוליבר דאודן, השר הממונה על התראות החירום, אמר שהתרעות חירום אמיתיות ישמשו רק כאשר יש סיכון מיידי לחיים.

נשק גרעיני מלחמת אוקראינה רוסיה בריטניה מלחמה גרעינית ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד