כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
מבקרת חריפה של ממשל ביידן

במקום מאי גולן: אלו המועמדים לתפקיד הקונסול בניו יורק

אחרי שהובן בממשלת נתניהו כי מינוייה של השרה מאי גולן לתפקיד הקונסולית בניו יורק ירד מהפרק ככל הנראה, עלו שמות חדשים כמועמדים, וביניהם שמה של קרולין גליק, פובליציסטית הידועה בהתנגדותה החריפה לממשל ביידן

במקום מאי גולן: אלו המועמדים לתפקיד הקונסול בניו יורק
השר רון דרמר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שמועמדותה של מאי גולן ירדה מהפרק: מספר אישים מועמדים לתפקיד הקונסול בניו יורק, וביניהם הפובליציסטית קרולין גליק, מבקרת חריפה של ממשל ביידן הנתמכת על ידי השר דרמר, כך פורסם בערוץ 14.

נגד גליק ניצב דוידי הרמלין, מנכ"ל המרכז לדיפלומטיה ציבורית המזוהה עם הליכוד ונתמך על ידי מקורבי ראש הממשלה נתניהו. יחד עם זאת, כלל לא בטוח שיהיה מינוי בקרוב.

מוקדם יותר היום דיווחנו כי בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נוטים לוותר על מינויה של השרה מאי גולן לקונסולית ישראל בניו יורק. זאת לאחר התבטאויות שהיו נגד מינויה של גולן לתפקיד מצד הממשל האמריקני.

כזכור, בממשל האמריקני הגיבו ביום שישי לפרסום לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו עתיד למנות את מאי גולן לתפקיד קונסולית ישראל בניו-יורק. סגן הדובר של משרד החוץ האמריקני, ודנט פאטל נשאל אודות המינוי והתבקש להתייחס לאמירתה של גולן לפיה היא "גזענית גאה".

הדובר השיב: "אני מגנה כול סוג כזה של רטוריקה ומאמין שסוג כזה של שפה מזיקה במיוחד כאשר היא מועצמת בעמדות מנהיגות". עוד הוסיף כי אין לו עדכונים נוספים ביחס למינוי.

מאי גולן רון דרמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד