כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
שיימינג לעובד המשרד

העיתונאי נגד בן כספית: לבדוק לפני שמתנפלים

עובד משרד ראש הממשלה מעל 20 שנה הפך לשיח ברשתות החברתיות אך לא במובן החיובי לאחר שתועד במסיבת העיתונאים של נתניהו כשעל ידו קעקוע של 'לה פמיליה' | העיתונאי עקיבא נוביק חיווה דעתו בנושא וטען כי המעשה הוא אנטי עיתונאי

העיתונאי נגד בן כספית: לבדוק לפני שמתנפלים
בן כספית צילום: רדיו 103FM

העיתונאי והמגיש בתאגיד השידור הציבורי 'כאן' עקיבא נוביק, מתייחס לשיימינג ולעוול שנעשה לעובד משרד ראש הממשלה שלומי זאדה שתועד יושב בהצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו כשעל זרועו מקועקעות המילים 'לה פמיליה'.

אחד הראשונים אם לא הראשון שצייץ בעניין היה העיתונאי הוותיק בן כספית שכתב: "מי מכיר, מי יודע? הברנש הזה ישב עכשיו במסיבת העתונאים של נתניהו. זה בתוך הקריה, כן? קודש הקודשים וגו׳. אני לא מכיר אותו. יכול להיות שמדובר במפקד סיירת מטכ״ל. מצד שני, על היד יש לו קעקוע עליו כתוב לה פמיליה". כספית הוסיף ולעג בסרקזם: "אומרים לי שזה המפקד המיועד של המשמר הלאומי, מתחיל חפיפה".

שלומי זאדה והקעקוע במסיבת העיתונאים. (מתוך הטוויטר של בן כספית)

עיתונאים רבים יצאו נגד כספית ואחרים שביישו אדם שסך הכל עובד באגף התחזוקה של המשרד, לא בתפקיד חסוי ורגיש ולכן לא משנה מהן דעותיו.

עקיבא נוביק התייחס לכך וכתב: "טעיתי לגבי שלומי זאדה, איש משרד ראש הממשלה. הוא כן תומך לה פמיליה, וזה מטריד ולא לגיטימי בעיני עם מה שהכנופיה הזאת נהייתה בשנים האחרונות. הגנתי עליו מול שיטסטורם פה, לפני שהתברר שהוא תומך נלהב, אבל לצערי אין לי אף מילת הגנה לומר על החבורה הזאת".

עקיבא נוביק. צילום: הדס פרוש, פלאש 90.

לדבריו, "אני מאד גאה שהגנתי על האיש הזה, שאינני מכיר, והלכתי רחוק עם הטיעון שצריך לבדוק טוב טוב לפני שמתנפלים על עובד תחזוקה אלמוני. הלוואי שתמיד אתייצב לצד מי שעובר כתישה ברשת, תמיד אקשיב לחבריו ומשפחתו, ותמיד אדע לתקן אם יתברר שטעיתי".

לדבריו, "הפרקטיקה הזאת - קודם מפרסמים תמונה, אחר כך שומעים מי האיש, מה הסיפור של הקעקוע, מה האיש חושב, היא אנטי עיתונאית. זה לא איש ציבור, הוא ישב בצללים וחיכה לסחוב את הדגלים כשהאירוע ייגמר. גם לשלומי זאדה מגיע שיפנו אליו ויבררו מיהו ומה הוא. ובמילותיה של מנכ"לית משרד רה"מ לשעבר נעמה שולץ (יש עתיד) - "שלומי ביצע את תפקידו במסירות גם בתקופת כהונתינו, מעולם לא שאלתי לעמדותיו הפוליטיות וזה שיח שלא צריך להתקיים".

יצוין כי ברשת סיפרו מכריו כי זאדה שעובד במשרד ראש הממשלה מעל 20 שנה בכלל אוהד מכבי חיפה ולדבריו הקעקוע מתייחס למשפחתו גם שמות ילדיו מקועקעים ואין לו שום קשר לארגון.

בן כספית עקיבא נוביק שיימינג משרד ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד