כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
סערת לה פמיליה

הרדיפה אחר עובד משרד רה"מ שהפך למפורסם בעל כורחו

בסיבת העיתונאים אמש של ראש הממשלה בקרית הממשלה, תועד אדם יושב באחת השורות ועליו קעקוע של הקבוצה הימנית-קיצונית "לה פמיליה". "בחור מקסים, חרוץ, עובד משרד רה"מ קרוב לשני עשורים, נשמה טובה על אמת, מה הבעיה שלך איתו?"

הרדיפה אחר עובד משרד רה"מ שהפך למפורסם בעל כורחו
זאדה בנאום נתניהו צילום: מתוך הטוויטר של בן כספית

לאחר מסיבת העיתונאים אתמול של ראש הממשלה נתניהו בקרית הממשלה, תועד יושב באחת השורות אדם עם קעקוע ענק של "לה פמיליה" על ידו, הגולשים במיוחד מתנגדי ראש הממשלה, תהו מי האיש עם הקעקוע של ארגון לה פמיליה הקיצוני שחלק מאוהדי ביתר ירושלים מזוהים איתו.

שדר הרדיו בן כספית, אחד ממתנגדיו הקולניים של נתניהו צייץ אתמול ציוץ שעורר מהומת אלוהים ברשתות החברתיות: כספית כתב: "מי מכיר, מי יודע? הברנש הזה ישב עכשיו במסיבת העיתונאים של נתניהו. זה בתוך הקריה, כן? קודש הקודשים וגו'. אני לא מכיר אותו. יכול להיות שמדובר במפקד סיירת מטכ"ל. מצד שני, על היד יש לו קעקוע עליו כתוב לה פמיליה".

טל גלבוע יועצת ראש הממשלה לנושאי בעלי חיים הגיבה "אני מכירה ואני יודעת, מה הבעיה עם שלומי? בחור מקסים, חרוץ, עובד משרד רה"מ קרוב לשני עשורים, נשמה טובה על אמת, מה הבעיה שלך איתו?".

בהמשך צייץ כספית "עדכון רציני - מדובר בעובד משרד רה"מ מן המניין, אוהד בית"ר, לא מוכר לציבור (שמו שמור במערכת). חזל,ש. אם כי, הקעקוע של לה פמיליה אכן על היד".

גם כותבת הטורים טל שניידר תהתה בציוץ מי האיש: "במסיבת העיתונאים של ראש הממשלה שנערכת בבסיס צבאי הקריה בתל אביב - מי זה האדם היושב מאחורי המזכיר הצבאי תא"ל אבי גיל עם קעקוע של לה פמיליה La Familia על זרועו?". גם כותבת טורי הדעה נעה לנדאו, מ'הארץ' צייצה נגד אותו אדם.

ח"כ אחמד טיבי צייץ: "האיש עם קעקוע לה פמיליה במסיבת העיתונאים של נתניהו הוא שלומי זאדה עובד משרד ראש הממשלה (אחראי על לוגיסטיקה). (כך חושף דניאל עמרם בטלגרם). שוב: עובד משרד ראש הממשלה".

מיד לאחר שהתברר כי האיש הוא שלומי זאדה ואדם פשוט שעובד תחזוקה אצל משרד ראש הממשלה, התגובות לא אחרו לבוא. העיתונאי אלעד הומינר כתב: "שתי עיתונאיות מכובדות עושות שיימינג לאדם שהן לא מכירות כי הוא מהצד השני אז ברור שמותר ולמרות שיכול להיות שמדובר באיש חסד".

סיון כהן מחדשות 13 כתבה: "מגיעה התנצלות גדולה לשלומי זאדה. הוא מספר שהכיתוב לה פמיליה שהקפיץ את כולם מתייחס בכלל לילדיו ומשפחתו. הוא בכלל אוהד מכבי חיפה, אין קשר בינו ובין הארגון הגזעני. מחילה שלומי". (לה פמיליה = משפחה באנגלית).

העיתונאי עקיבא נוביק כתב: "תודה לאל שאת מדינת ישראל לא מנהלים הבולשביקים שרוצים לפטר אדם כי יש לו קעקוע עם המילים ׳לה פמיליה׳. תודה לאל שלא עשו את הקמפיין הדוחה שלהם על הראש של ראשי הממשלה הקודמים, שהעסיקו אותו. עם כל התיעוב שלי ללה פמיליה, אני מאמין שאדם זכאי לאיזושהי חזקה, לפני שנופלים עליו ככה ברשתות".

עוד כתב נוביק: "לה פמיליה היה בשנים הראשונות ארגון האוהדים הרשמי של בית״ר, לפני שהפך לטינופת שהוא היום. יש לבית״ר מאות אלפי אוהדים. מי קבע שאדם עם קעקוע של לה פמיליה הוא תומך אלימות? מקווה שזה לא קשור למראה שלו ולכיפה, אבל הציוצים שלכם מסריחים מפרופיילינג".

לה פמיליה ראש הממשלה בן כספית קעקוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד