כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
בגלל גנץ?

מספר ראשי מועצה בצפון לא זומנו לשיחה עם רה"מ נתניהו

נתניהו שוחח עם מספר ראשי רשויות מהדרום ומהצפון. אלא שמתברר כי לשיחה לא הוזמנו שלושה ראשי מועצות מהצפון שבתחומן נפלו טילים.  וערכו בסוף השבוע האחרון סיור עם גנץ.

מספר ראשי מועצה בצפון לא זומנו לשיחה עם רה"מ נתניהו
נתניהו בשיחת טלפון צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (ראשון) עם מספר ראשי רשויות מהדרום ומהצפון. אלא שמתברר כי לשיחה לא הוזמנו שלושה ראשי מועצות מהצפון שבתחומן נפלו טילים.

מדובר בראש מועצה אזורית מטה אשר, משה דוידוביץ, ראש מועצת שלומי גבי נעמן, וראש מועצת מטולה דוד אזולאי. השלושה השתתפו בסיור שערך שר הבטחון לשעבר בני גנץ.

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, אמר: "נדהמתי ללמוד מהתקשורת כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "שוחח" עם ראשי הרשויות מהצפון ואף הודיע כי יאיץ את תכנית מיגון הצפון".

דוידוביץ הוסיף: "כמי שעומד בראש פורום רשויות קו העימות ונלחם ללא הפסקה על מנת להעביר את הכספים של תכנית מגן הצפון ומיגון הצפון, לא קיבלתי ולו שיחת טלפון אחת וכך גם חלק מחבריי ראשי הרשויות הנמצאים בסמוך לקו הגבול".

בלשכת ראש הממשלה טענו כי לא כל ראשי הרשויות היו זמינים.

יו״ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון לשעבר בני גנץ אמר: "בסוף השבוע עליתי לצפון לחזק את התושבים - נפגשתי גם עם שלושה ראשי רשויות שתושביהן ספגו רקטות. היום גיליתי שראש הממשלה קיים שיח עם ראשי רשויות בצפון והדיר אותם ממנו. זה מעציב, אבל זה גם מסוכן".

גנץ הוסיף: "הרקטות שמשגרים אויבינו לא מבחינות בין ימין או שמאל, בין אזרח שראש המועצה שלו נפגש איתי או לא".

לדבריו, "כמו במקרה של השארת גלנט כשר ביטחון על תנאי שמכרסמת בעוצמתנו, גם בנושא החוסן האזרחי - אין לנו פריביליגיה לעשות פוליטיקה מביטחון. נתניהו, זה יגמר באסון".

 

 

בנימין נתניהו בני גנץ ראשי רשויות מתיחות ביטחונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד