כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בעקבות המצב

גל ענק של ביטולים לבתי מלון ולצימרים: אלו הזכאים לפיצויים

מאחר שהישובים שהושפעו מהארועים הביטחוניים הינם ישובי ספר, הרי שבהתאם לחוק ולתקנות מס רכוש וקרן פיצויים, עסקי התיירות באותם ישובים זכאים לתבוע פיצויים בגין הביטולים

צימר
צימר צילום: pixabay

הסלמת המצב בגזרת הגליל המערבי שהחלה בחג הפסח הביאה לביטולי הזמנות בבתי מלון ובבתי הארחה באזור במהלך סוף השבוע.  

מאחר שהישובים שהושפעו מהארוע הינם ישובי ספר, הרי שבהתאם לחוק ולתקנות מס רכוש וקרן פיצויים, עסקי התיירות באותם ישובים זכאים לתבוע פיצויים בגין הביטולים.

ברשות המסים מציינים כי הם עוקבים באופן רציף אחרי כלל ההתפתחויות ומתעדכנים כל העת. בימים הקרובים צפויה הרשות לפרסם הנחיות מפורטות לעסקים בעניין אופן הגשת התביעה והתנאים לזכאות.

יש לציין כי אתמול (חמישי) והבוקר ביקרו צוותי מס רכוש באתרי הפגיעות, סקרו את הנזקים שנגרמו מהרקטות ונתנו מענה ראשוני לניזוקים, ובכלל זה להצבת שמירה בעסקים שנותרו פרוצים. הטיפול בנזקים, בצפון הארץ ובדרומה ימשך גם היום.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב: "אלו בדיוק המקרים בהם המדינה צריכה להכניס את ידה לכיס ולהתגייס למען אזרחיה. אויבי ישראל, מבקשים לפגוע לנו בחג, ולפגוע באזרחי ישראל. הם לא יוכלו לנו, עם ישראל יודע להתאחד ברגעים כאלו וצה״ל מנחית ברגעים אלו מכה כואבת נגד הטרור. אני קורא לעסקים שנפגעו לפנות לרשות המסים ולרשויות ולקבל את המגיע להם".

 

פיצויים ביטולים בתי מלון צימרים מענק כספי מצב ביטחוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד