כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
איראן מעורבת

עורך העיתון המקורב לחיזבאללה: "שילוב זרועות של הכוחות באזור"

בחיזבאללה לא ישלימו עם התנקשויות של בכירים בחמאס או בפלגים הפלסטיניים על אדמת לבנון. ישראל קיבלה את כל האינדיקציות שהחזית שעומדת מולה ערוכה להיכנס למערכה אלימה איתה וביותר מזירה אחת

עורך העיתון המקורב לחיזבאללה: "שילוב זרועות של הכוחות באזור"
מוצב של חיזבאללה בגבול לבנון צילום: Basel Awidat/Flash90

עורך העיתון אל-אח'באר המקורב לחיזבאללה, איבראהים אל-אמין, כתב הבוקר: "עומדים מול רמה חדשה של שילוב זרועות של כוחות ההתנגדות באזור ומה שקרה אתמול הוא סימן מבצעי שהחזית הצפונית בשלמותה ערוכה להיכנס למערכה בכל מה שנדרש לכך, אם האויב יחצה קווים מסוימים בירושלים או במקומות אחרים".

לגבי ההתנהלות של חיזבאללה, בהינתן תגובה ישראלית בשטח לבנון (הדברים נכתבו לפני התקיפה בדרום לבנון), הזהיר אל-אמין כי בחיזבאללה לא ישלימו עם התנקשויות של בכירים בחמאס או בפלגים הפלסטיניים על אדמת לבנון, והזכיר את איומו של נסראללה בסוגיה בעת האחרונה, כך דיווח רועי קייס מומחה לעולם הערבי.

באותה נשימה אמר אל-אמין כי "אם ישראל תחליט לבצע תקיפות מקומיות נגד לבנון, היא יודעת שתקיפות מקומיות אין להן משמעות, אך אם ביטחון תושבי דרום לבנון יעמוד בסוג כלשהו של סכנה, אז תהיה תגובה מצד חיזבאללה".

בסוף המאמר ציין כי ישראל מזה כמה שבועות קיבלה את כל האינדיקציות שהחזית שעומדת מולה ערוכה להיכנס למערכה אלימה איתה וביותר מזירה אחת. רועי קייס מציין כי "יש פה אירוע צירי של המחנה הפרו איראני מתואם מלא מלא".

לבנון חיזבאללה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד