כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
לאפשר שירות מיטבי

נוסעים שימו לב: אלו זמני רכבת ישראל לחוה"מ פסח

הרכבות תופעלנה על פי לוח זמנים ייעודי, הכולל תגבור רכבות והפסקה יזומה של פרויקט החישמול בערבי החג ומוצאי החג, כדי לאפשר שירות רכבות מיטבי בימי החג

נוסעים שימו לב: אלו זמני רכבת ישראל לחוה"מ פסח
רכבת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רכבת ישראל מודיעה כי בחג הפסח תשפ"ג תופעלנה הרכבות על פי לוח זמנים ייעודי, הכולל תגבור רכבות והפסקה יזומה של פרויקט החישמול בערבי החג ומוצאי החג, כדי לאפשר שירות רכבות מיטבי בימי החג.

ערב חג הפסח, יום רביעי, 5.4.23, י"ד בניסן תשפ"ג וערב חג שני, יום שלישי, 11.4.23, כ' בניסן התשפ"ג:

רכבות הנוסעים תופעלנה בין השעות 06:00 - 16:00 במתכונת מתוגברת, המבוססת על לוחות זמנים של ימי שישי, בתוספת שירות רכבתי בתדירות גבוהה של שתי רכבות מידי שעה (במקום אחת מידי שעה), בקו חיפה - ת"א וכן הפעלת שירות רכבות בתחנות באר שבע, אופקים, נתיבות, שדרות ודימונה.

מוצאי חג ראשון, יום חמישי, 6.4.23, ט"ו בניסן תשפ"ג ומוצאי חג שני, יום רביעי, 12.4.23, כ"א בניסן תשפ"ג:

רכבות הנוסעים תופעלנה בין השעות 21:00 - 24:00 במתכונת מתוגברת, המבוססת על לוחות זמנים של מוצאי שבת בתוספת שירות רכבתי בתדירות גבוהה של שתי רכבות מידי שעה (במקום אחת מידי שעה), בקו חיפה - ת"א, וכן הפעלת שירות רכבות בתחנות באר שבע, אופקים, נתיבות, שדרות ודימונה.

ימי חוה"מ (ראשון ושני 9-10.4.23):

רכבות הנוסעים תופעלנה במתכונת ימי חול מתוגברת, במסגרתה יוארך מסלולן של רכבת מספר 30, אשר תצא מתחנת באר שבע מרכז בשעה 9:14 ותסיים את נסיעתה בתחנת חיפה מרכז השמונה בשעה 12:23 (במקום בתחנת ת"א סבידור מרכז).

יוארך מסלולה של רכבת מספר 37, אשר תצא מתחנת חיפה מרכז השמונה (במקום מתחנת ת"א סבידור מרכז) בשעה 14:02 ותסיים את נסיעתה בתחנת באר שבע מרכז בשעה 15:30.

 

רכבת ישראל זמנים פסח נסיעות נוסעים תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד