כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
עוד לא התאוששו מהקודמים

אחרי אילה חסון ושרון גל; עזיבה נוספת בערוץ

עוד עזיבה ב'ערוץ 13' אם כי פחות צורמת. העיתונאית החרדית אפרת פינקל שנישאה לפני כחודש עוזבת את תפקידה ככתבת הצפון של הערוץ שעדיין נאבק על הרייטינג לאחר עזיבתם הצפופה של שני המגישים הבכירים שרון גל ואילה חסון וטרם נמצאו להם מחליפים קבועים

אחרי אילה חסון ושרון גל; עזיבה נוספת בערוץ
אולפן ערוץ 13 צילום: מתוך פייסבוק

ב'ערוץ 13' מתקשים להתאושש מעזיבתם בזה אחר זה של שני בכירי המגישים שרון גל ואיילה חסון, זה ל'ערוץ 14' וזו ל'כאן 11' וחווים עזיבה נוספת.

הפעם מדובר בכתבת הצפון של הערוץ, אפרת פינקל, שהתגוררה בחיפה בשנים האחרונות, נישאה לפני כחודש לבחיר ליבה ועברה להתגורר בירושלים. בשעות האחרונות הודיעה על עזיבת הערוץ לטובת יעד אחר שעדיין לא ידוע.

פינקל כתבה בין היתר בפוסט ארוך בפייסבוק: "אני נפרדת מחדשות 13 ומהקולגות האהובים שחלקם הפכו לחברים לחיים, אומרת שלום לכל כתבי הצפון אהובי ליבי ודוברי האזור שהם חברי אמת - ויוצאת לדרך חדשה. לא יודעת לאן היא תוביל אותי. תודה לערוץ על שנה של מקצועיות שיא וסטנדרטים מצוינים שהקפיצו אותי עוד קדימה, תודה למנהלים מקסימים ואנושיים במיוחד, תודה לכל האנשים שעובדים כל כך קשה מאחורי הקלעים כדי שלכם תהיה טלוויזיה טובה".

בשנים האחרונות עבדה פינקל ככתבת בעיתון 'בקהילה', אחר כך ככתבת ערוץ היהדות של 'וואלה' ובהמשך שימשה ככתבת ערוץ 20 וערוץ 14 לענייני חרדים.

דרך אגב יצוין כי ב'ערוץ 13' עדיין לא מצאו מחליפים קבועים לשני המגישים אילה חסון ושרון גל שבינתיים גורפים את הרייטינג הגבוה שלהם לערוצים המתחרים שאליהם עברו, כאשר מידי בוקר מתגלה במדרג היומי כי הרייטינג של ערוץ 14 ממשיך לנסוק גם במהדורה המרכזית בהגשת שרון גל ומגי טביבי וגם בתכנית 'הפטריוטים' בהגשת ינון מגל ועוקף את ערוץ 13 הוותיק. 

גם חסון בתכניתה היומית ב'שבע' בערב ב'כאן 11' מצליחה לרוב לגבור על המתחרה באותה שעה - התכנית 'אזור בחירה' בהגשת רביב דרוקר/ספי עובדיה.

אילה חסון שרון גל ערוץ 13 גל עזיבות אפרת פינקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד