כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
ארגון הבריאות העולמי

ילדים ובני נוער בריאים כנראה לא צריכים חיסון נגד קורונה

ארגון הבריאות העולמי הודיע שילדים ובני נוער בריאים כנראה לא צריכים חיסון נגד קורונה. ילדים ובני נוער בריאים נחשבים ל'עדיפות נמוכה' בהוראה חדשה. ארגון הבריאות העולמי אמר כי זריקות שגרתיות מסורתיות חשובות יותר עבור קבוצת גיל זו

ילדים ובני נוער בריאים כנראה לא צריכים חיסון נגד קורונה
מתחם חיסונים ובדיקות צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ארגון הבריאות העולמי שינה את המלצות החיסון שלו נגד קורונה ופרסם כי ילדים ובני נוער בריאים עשויים שלא להזדקק לזריקה. בהנחיה שפורסמה ביום שלישי האחרון, סוכנות הבריאות העולמית קבעה שצעירים בריאים עם 'עדיפות נמוכה' לחיסון קורונה.

ההשפעה על בריאות הציבור של חיסון ילדים ובני נוער בריאים היא "נמוכה בהרבה מהיתרונות המבוססים של חיסונים חיוניים מסורתיים לילדים" כמו חיסון נגד חצבת ופוליו. ארגון הבריאות העולמי הפציר במדינות לשקול את העובדה שצעירים לא צפויים לחלות קשות בקורונה לפני שהם ממליצים על חיסון.

ד"ר האנה נוהינק, יו"ר קבוצת המומחים האסטרטגית של ארגון הבריאות העולמי למתן חיסון, אמרה: "מדינות צריכות לשקול את ההקשר הספציפי שלהן בהחלטה אם להמשיך לחסן קבוצות בסיכון נמוך, כמו ילדים ובני נוער בריאים, מבלי להתפשר על החיסונים השגרתיים. שכל כך חיוניים לבריאות ולרווחה של קבוצת גיל זו".

בין 4.4 מיליון מקרי המוות מקורונה בעולם במסד הנתונים העולמי של מכון מקס פלנק למחקר דמוגרפי של מקרי קורונה, מקרי מוות 0.4 אחוז (מעל 17,400) היו בילדים מתחת לגיל 20.

בארה"ב, 735 ילדים מתחת לגיל ארבע מתו מקורונה. בקבוצות הגיל חמש עד 11 ו-12-15, בערך 500 ילדים מתו בכל אחת מהן. כ-365 בני נוער בין 16 ל-17 מתו מקורונה.

 

 

 

 

ארגון הבריאות העולמי חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד