כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
הקרב על העיר הדרומית

מקורבו של דרעי יתמודד מול ראש העיר הוותיק

ברק סרי, מקורבו של יו"ר ש"ס הכריז על התמודדותו לראשות עיריית אשדוד מול ראש העיר המכהן לסרי. סרי: "אני פטריוט של אשדוד"

 מקורבו של דרעי יתמודד מול ראש העיר הוותיק
ברק סרי צילום: יובל אליאס

ברק סרי, מקורבו של יו"ר ש"ס אריה דרעי והיועץ האסטרטגי, הכריז הבוקר (רביעי) באופן רשמי כי הוא מתמודד בבחירות הקרובות על ראשות העיר אשדוד, שייערכו בסוף השנה.

סרי אמר: "החלטתי לאחר חודשים של מחשבות ותוכניות, לרוץ לראשות עיריית אשדוד. נולדתי באשדוד ומעולם לא עזבתי את העיר. הקמתי כאן את משפחתי, כאן נולדו ומתגוררים גם ילדיי ונכדיי ואבי בן ה-84".

סרי הוסיף: "אני פטריוט של אשדוד, אשדוד חשובה לי מאד ואני רוצה לעשות ככל יכולתי לעשות לה טוב. אני עוזב חיים נוחים מכל הבחינות. בכוונתי להקדיש את השנים הבאות כדי להעיר את אשדוד, לקדם אותה ולמצות את הפוטנציאל האדיר שלה ושל תושביה".

סרי צפוי להתמודד מול ראש העיר הוותיק יחיאל לסרי המכהן בתפקיד מאז 2008.

סרי שימש בין השנים 2013–2015 שימש סרי כיועץ התקשורת של שר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים סילבן שלום. לאחר מכן בשנת 2015 מונה ליועצו של שר הפנים אריה דרעי.

לסרי פינת פרשנות קבועה שמשודרת מדי בוקר בתוכנית ׳שבע תשע׳ ברדיו 103, יחד עם הח״כ לשעבר איתן כבל. בנוסף, סרי משמש כחבר פאנל קבוע בתוכנית הבוקר של קשת 12, ומרבה להתראיין בנושאים פוליטיים ומדיניים בתוכניות טלוויזיה ורדיו נוספות.

סרי ליווה את השר דרעי בארבע מערכות הבחירות האחרונות עד סיום תפקידו כשר ביוני 2021 והרבה לייצג באמצעי התקשורת את עמדות המגזר החרדי.

אמש דווח ב'ישראל היום', כי יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי בחן את האפשרות למנות את ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי, לשגריר ישראל במרוקו. מקורבים לדרעי הציעו ללסרי את התפקיד אך הוא סירב בתוקף, ובעקבות כך לא הגיעה פנייה רשמית מטעמו של דרעי.

מקורות המעורים בפרטים אומרים כי המטרה של דרעי מאחורי המהלך הייתה לסייע למקורבו ומי שהיה היועץ הקרוב שלו, ברק סרי, שמתכנן לרוץ לראשות עיריית אשדוד בבחירות המקומיות הקרובות. דרעי רצה למנות את לסרי לשגריר ישראל במרוקו כדי למנוע התמודדות של סרי מול לסרי, כך שש"ס לא תצטרך לבחור במי היא מביעה תמיכה. כזכור, בבחירות הקודמות דרעי וש"ס הביעו תמיכה בלסרי.

 

ברק סרי יחיאל לסרי אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד