כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
צפוי לכתב אישום חמור

גרם למות המשפחה החרדית ונתפס נוהג בשלילה

גזר דין שקבע פסילת רישיון נהיגה ל-18 שנים לנהג יעקב ישורון שנשפט בגין תאונת דרכים בה נהרגו שבעת בני משפחת ברנשטיין ב-2010, לא מנע ממנו לעלות שוב על ההגה - הוא נתפס ונעצר בסוף השבוע האחרון ע"י השוטרים בזמן שהוא נוהג | מעצרו הוארך וצפוי נגדו כתב אישום חמור

גרם למות המשפחה החרדית ונתפס נוהג בשלילה
יעקב ישורון/הרכב עמו נתפס צילום: פלאש 90/דוברות המשטרה

יעקב ישורון, נהג המיניבוס, שהורשע בגרימת מותם ברשלנות של שבעת בני משפחת ברנשטיין-גוטשטיין שנהרגו על פסי הרכבת מצפון לקרית גת, נתפס בסוף השבוע האחרון בזמן כשהוא נוהג – למרות שרישיון הנהיגה שלו נפסל בגזר הדין למשך 18 שנים.

שוטרי תחנת שדרות ערכו בסוף השבוע האחרון פעילות ממוקדת נגד יעקב ישורון, תושב העיר כבן 50, לאחר שעלה החשד כי הוא מפר את החלטת בית המשפט, באשר לפסילת רישיון הנהיגה שלו למשך 18 שנים, שנגזרה עליו בשנת 2016 במסגרת הליך משפטי שנוהל נגדו בגין תאונת דרכים בה נהרגו 7 בני משפחה.

במהלך הפעילות הממוקדת, נצפה החשוד כשהוא נוהג ברכב בכביש 232, שם נעצר על ידיי שוטרי תחנת שדרות, כשהוא כאמור לא מחזיק ברישיון נהיגה תקף.

החשוד נעצר להמשך חקירה, שבמסגרתה בוצע שימוע ע"י קצין משטרה, שהשבית את רכבו למשך 30 ימים, ומעצרו הוארך על ידי ביהמ"ש עד לתאריך 2.4.23.

הרכב שבו נהג ישורון | צילום: דוברות המשטרה.

במשטרה ציינו, "החשוד באופן מודע תוך זלזול מוחלט בחוק ובהחלטת בימ"ש, עלה על ההגה וסיכן את עצמו ושאר משתמשי הדרך, בזמן שהוא פסול מלנהוג למשך 18 שנים, לאחר שהיה מעורב בתאונה קטלנית בה איבדו את חייהם 7 בני משפחה. מיד כשעלה החשד כלפיו, השוטרים נערכו בפעילות שמטרתה לאתר ולעצור אותו בזמן שהוא נוהג ברכב, וצפוי נגדו כתב אישום חמור."

האסון המחריד שטלטל את העולם היהודי כולו

כזכור, ביום חמישי כ"ה אב תש"ע נמחקה משפחה שלימה - משפחת ברנשטיין, האב אריה, האם רבקה וארבעת בניהם ובנותיהם יוחנן, חיה ומרדכי אהרן, בהם הבת הבכורה הנשואה מלכי גוטשטיין ובנה הפעוט, כולם מביתר עילית, שנהרגו מפגיעת רכבת במיניבוס שבו נסעו מצפון לקריית-גת לעבר חופשת בין הזמנים במושב קוממיות.

נהג המיניבוס יעקב ישורון שהסיע את המשפחה ונתקע על מסילות הרכבת, הורשע במהלך משפטו בגרימת מוות ברשלנות, נשלח ל-21 חודשי מאסר ורישיונו נשלל למשך 18 שנים, בסוף השבוע האחרון כאמור הוא נתפס נוהג.

מסע הלווית בני המשפחה | צילום: אביר סולטן, פלאש 90.

יצויו כי אגב כי הניצול היחיד מהתאונה היה בעלה של הבת, דוד צבי גוטשטיין שנותר ללא אשתו וללא ילדו הפעוט וגם נפצע בתאונה ואושפז למשך תקופה. לאחר כמה שנים זכה והקים את ביתו מחדש בנישואין שניים.

נהיגה ללא רישיון שלילת רישיון משפחת ברנשטיין אסון ברנשטיין יעקב ישורון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד