כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
נסיון ציני

התרגיל המלוכלך של ארגון השמאל הקיצוני

אלישע ירד יועצה של חה"כ לימור סון הר מלך מ'עוצמה יהודית' משתף על ההצעה המלוכלכת של פעיל השמאל סביב אירוע 'יום הזיכרון האלטרנטיבי'.

התרגיל המלוכלך של ארגון השמאל הקיצוני

פעיל הימין אלישע ירד, יועצה של חה"כ לימור סון הר מלך, מ'עוצמה יהודית' שיתף היום ברשת החברתית על ההצעה המלוכלכת של פעיל השמאל סביב אירוע 'יום הזיכרון האלטרנטיבי'.

אירוע 'יום הזיכרון האלטרנטיבי' או בשמו הרשמי טקס 'יום הזיכרון הישראלי-פלסטיני' הוא טקס זיכרון משותף של ישראלים ופלסטינים המתקיים בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה. מידי שנה הטקס זוכה לגינויים רבים בשל העובדה שהוא משווה בין השכול הישראלי לזה הפלסטיני.

וכך כותב אלישע ירד: "התלבטתי רבות אם לספר את זה, אבל מרגיש שהציבור חייב לדעת. לפני כמה ימים פנה אלי פעיל שמאל מטעם "לוחמים לשלום" והציע הצעה צינית ודוחה: להם יש את יום הזיכרון האלטרנטיבי של יהודים וערבים פלוס קמפיין התרמה סביב האירוע. ההצעה היתה שאני ארים, כדובר של ח"כ לימור סון הר מלך, פעילות נגד הטקס שלהם. הוא הסביר ארוכות איך אנחנו נרוויח כותרות בתקשורת וקידום והם ירוויחו כותרות וכסף בקמפיין של הארגון.

בשלב זה מוסיף ירד את חוות דעתו האישית. "הקשבתי די בהלם לכל מה שהוא הציע וכמובן שלא שיתפתי פעולה עם מהלך ציני ומכוער כזה שגם פוגע באמון הציבור ששלח את ח"כ סון הר מלך וגם פוצע את ליבן של משפחות שכולות. ובהן היא עצמה, בטח בימים כאלה שכל קמפיין כזה רק מעצים את השנאה בעם ועוד על רקע ימי הזיכרון שאמורים לנסות לאחר אותנו."

"את ארגון השמאל הזה כנראה שמעניין רק כסף ובשביל זה הם היו מוכנים לשתף פעולה גם עם "הימין הקיצוני" ולפגוע במשפחות שכולות. העיקר להרוויח פרסום וממון" הוא מסיים.

לימור סון הר מלך אלישע ירד יום הזכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד