כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"פשוט איוולת"

בנו של הרב דרוקמן: "בקשתו הציבורית האחרונה הייתה ביטול חוק ההתנתקות"

על פי בני המשפחה, מילותיו האחרונות של הרב דרוקמן בנושאים ציבוריים היו בנושא ביטול חוק ההתנתקות | יוסי דגן: "זכינו להגשים את משאלתו ומשאלת עם ישראל. עוד תבנה חומש כפי שחלם"

בנו של הרב דרוקמן: "בקשתו הציבורית האחרונה הייתה ביטול חוק ההתנתקות"
יוסי דגן והרב דרוקמן בדיון בנושא חיזוק ההתיישבות לפני פטירתו של הרב צילום: רועי חדי

שבוע וחצי לאחר שעבר החוק ההיסטורי לביטול חוק ההתנתקות, מתברר כי מילותיו האחרונות של הרב דרוקמן בנושאים ציבוריים הייתה בקשתו של הרב מהממשלה: "לבטל את חוק ההתנתקות".

"באנו אל הרב והוא היה חולה מאוד" מספר ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, "אולם בכל זאת הוא התעקש לפגוש בנו". הרב הפקיד בידינו סרטון בו הוא קורא לממשלה לבטל את חוק ההתנתקות מצפון השומרון: "חוק ההתנתקות הוא פשוט איוולת", אמר הרב דרוקמן זצ"ל בסרטון שהתפרסם בכלי התקשורת, "צריך לבטל אותו כמה שיותר מהר. אין מילים בפי כדי להגיד ואני לא רוצה להזכיר איך שמנו אותו על עצמנו, שטות כזאת, איוולת. צריך להוריד אותו מאיתנו כמה שיותר מהר. אני בטוח שהממשלה הנוכחית עם גישתה הבריאה תסיר כמה שיותר מהר את האיוולת הזו".

הרב דרוקמן על חוק ההתנתקות
בנו של הרב דרוקמן, רמי, התרגש כשהבין מה היו מילותיו האחרונות בנושאים ציבוריים ואמר: "שבועיים לפני שהרב חלה בקורונה ממנה לצערנו לא קם, באו לביתו יוסי דגן וחברים נוספים לגבי היישוב אביתר. הרב לא הסתפק בלחזק אותם לגבי נושא הפגישה, אביתר, אלא ביקש לצלם אותו מדבר על העוול הגדול בחוק ההתנתקות ועל כך שחייב לבטל אותו, והדברים אף פורסמו בתקשורת. למעשה, זו היתה בקשתו הציבורית האחרונה של הרב דרוקמן זצ"ל, וכעת היא קוימה. אנחנו מתרגשים לראות את שליחי הציבור ממשיכים לפעול ברוחו של הרב דרוקמן זצ"ל גם כעת".

 יוסי דגן התרגש כששמע את דברי בני משפחתו של הרב דרוקמן ואמר: "זכותו של הרב הגנה עלינו ועל החוק הזה שהגיעה שעתו. 17 וחצי שנים של גלות מבתינו הגיעו לסיומן, אם הרב היה חי כדי לראות את השמחה הזו בוודאי היינו עולים לביתו כדי להודות לו על חלקו החשוב בהעברת החוק. הוא היה שמח איתנו ורוקד בישיבת חומש עם בני הישיבה. הניצחון הזה מוקדש לו ולמורשתו".

הרב דרוקמן יוסי דגן התנתקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד