כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"דירה בהנחה"

זו ההזדמנות שלכם לדירה: משרד השיכון האריך את ההרשמה להגרלות

בהגרלה הקרובה של 'דירה בהנחה' יוגרלו כ-9,000 יחידות דיור בהנחות ברחבי הארץ | ההגרלה ביום ראשון ה-16.4.23, כ"ה בניסן, ותיסגר ביום ראשון ה-7.5.23, ט"ז באייר. ניתן יהיה להוציא אישורי זכאות עד יום שני ה-20.4.23, כ"ט ניסן

 זו ההזדמנות שלכם לדירה: משרד השיכון האריך את ההרשמה להגרלות
אתר בנייה. אילוסטרציה צילום: גילי יערי, פלאש 90

משרד השיכון והבינוי הודיעו היום (שלישי) על הארכת ההרשמה להגרלות של "דירה בהנחה" בשבוע.

ההגרלה תפתח כמתכונן, ביום ראשון ה-16.4.23, כ"ה בניסן, ותיסגר ביום ראשון ה-7.5.23, ט"ז באייר. ניתן יהיה להוציא אישורי זכאות עד יום שני ה-20.4.23, כ"ט ניסן. לאחר מכן לא יהיה ניתן להנפיק אישורי זכאות עד לסגירת ההרשמה להגרלה.

במשרד השיכון והבינוי תולים את הארכת מועד ההרשמה בעקבות האישור בשבוע שעבר של מועצת מקרקעי ישראל כי זוגות מאורסים יוכלו להירשם להגרלות "דירה בהנחה". 

במסגרת ההחלטה שהתקבלה במועצת מקרקעי ישראל, זוגות העומדים להינשא יקבלו זכאות מותנית לחצי שנה, זאת בקבלת אסמכתא מהרבנות או לחלופין חתימה על מסמך מול עורך דין שבו הם מצהירים כי הם עומדים להינשא.

חשוב לציין כי על זוגות אלו תהיה החובה לעדכן את משרד הבינוי והשיכון לאחר שינוי הסטטוס ל'נשואים' במשרד הפנים, וזאת עד שלושה חודשים מיום הנישואים, ללא ביצוע העדכון, זכאותם תפוג. 

בהגרלה הקרובה של 'דירה בהנחה' יוגרלו כ-9,000 יחידות דיור בהנחות ברחבי הארץ ביניהן: 

אלעד אשדוד חיפה חריש כרמיאל נוף הגליל נתיבות ערד פתח תקווה צפת ראשון לציון ועוד.

הזכאים להירשם להגרלה זו הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף, בהם גם זוגות העומדים להינשא אשר הציגו את המסמכים הנדרשים וקיבלו זכאות.

כפי שהיה בהגרלה הקודמת, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן , נדגיש כי אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה וההרשמה תהיה פתוחה לציבור הזכאים במשך כ-3 שבועות.

אישורי זכאות להרשמה ניתן להנפיק באופן מקוון וללא צורך בהגעה פיזית לסניפים. תהליך הנפקת אישור הזכאות מתבצע בסניפים הדיגיטליים של חברות ההרשמה: אלונים, מילגם ועמידר.

עלות הנפקת אישור הזכאות לתוכניות של "דירה בהנחה"- 240 ₪, הליך ההנפקה אורך עד 10 ימים, האישור תקף לשנה, ויש להאריכו בטרם פקיעת תוקפו.

הגרלות דירה זוגות צעירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד