כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
חדשות טובות לחרדים

הקלה בשכר הלימוד בפלורידה: 8,000 דולר לכל תלמיד

החל משנת הלימודים הקרובה, תלמידים בפלורידה יהיו זכאים לקבל כ-8,000 דולר עבור שכר לימוד והוצאות לימוד אחרות, ללא דרישות הקשורות לזכאות בגין הכנסה. ההחלטה מסייעת למשפחות חרדיות ששולחות את ילדיהן לבתי ספר פרטיים

הקלה בשכר הלימוד בפלורידה: 8,000 דולר לכל תלמיד
פלאש 90

מושל פלורידה, רון דסנטיס, חתם אתמול על הצעת חוק שמאשרת תקציב של 8000 דולר לשנה לכל תלמיד במדינה ללא קשר לרמת הכנסה של ההורים. ההחלטה מחוללת מהפכה בבחירת בית הספר. משרד אגודת ישראל בפלורידה פרסמו כי הם אסירי תודה למושל רון דסנטיס ולכל המחוקקים שעשו את "הצעד הנועז הזה בסלילת הכביש המהיר של הזדמנויות והצלחה עבור כל ילדינו". כך דיווח אתר Yeshiva world news.

"היה לי כבוד להיות עם המושל רון דסנטיס ועם מובילי החקיקה בחתימה על הצעת החוק ההיסטורית הזו", אמר הרב משה מץ, מנכ"ל משרד אגודת ישראל בפלורידה. "לאגודת ישראל הייתה הזכות לעבוד עם קואליציה ייעודית לבחירת בית ספר בפלורידה במשך יותר מעשרים שנה. כל כך הרבה אנשים עזרו בדרך, אבל לאף אחד לא מגיע יותר תודה מההורים ששיתפו את סיפוריהם ופעלו לשם כך וחיכו כל כך הרבה זמן ליום הזה". ההחלטה מסייעת למשפחות חרדיות ששולחות את ילדיהן לבתי ספר פרטיים.

"פלורידה היא רק דוגמה למה שניתן להשיג ברחבי ארה"ב", אמר הרב מוצן, המנהל הלאומי לענייני ממשלה של אגודת ישראל האמריקאית. "מנהלי האגודה שלנו היו בחזית לגבי נושא החינוך ברמה המדינתית והפדרלית ואנו מצפים לעבוד עם השותפים, נבחרי ציבור ומשפחות כדי להבטיח שלכל הורה בכל מדינה תהיה הזדמנות לבחור את החינוך ואת המסגרת העונה בצורה הטובה ביותר על הצורך של ילדם".

החוק נותן לכל ההורים את האפשרות להוציא את ילדיהם מבתי ספר ציבוריים ולקבל תקציב כדי לרשום אותם לבתי ספר פרטיים, החוק ייכנס לתוקף ב-1 ביולי.

תומכי הצעת החוק אמרו כי היא תיתן עדיפות לתלמידים עם מוגבלויות, העומדים בפני רשימת המתנה ארוכה ללימודים אלטרנטיביים, ותלמידים בעלי הכנסה נמוכה ובינונית ותאפשר להורים לבחור את בתי הספר הטובים ביותר שיתאימו לצרכי ילדיהם.

 

 

בתי ספר פלורידה משפחות חרדיות רון דה סנטיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד