כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
טבח בבית הספר

אישה ירתה למוות בשלושה תלמידים ושלושה מבוגרים

אישה ירתה למוות בשלושה תלמידים ושלושה מבוגרים בבית ספר נוצרי פרטי בארה"ב. היא נורתה ונהרגה על ידי המשטרה, כך מסרו הרשויות, הירי הוא הקטלני ביותר בבית הספר מזה כמעט שנה

אישה ירתה למוות בשלושה תלמידים ושלושה מבוגרים
אילוסטרציה צילום: unsplash

אודרי הייל, אישה חמושה בת 28 ירתה למוות בשלושה תלמידים ושלושה מבוגרים בבית ספר נוצרי פרטי בנאשוויל טנסי ארה"ב. היא נורתה ונהרגה על ידי המשטרה, כך מסרו הרשויות, הירי היה הקטלני ביותר בבית הספר מזה כמעט שנה.

ארה"ב למודת סבל בכל הנוגע לטבח בבתי ספר, מדי תקופה פסיכופט תורן מבצע טבח בבית ספר כל פעם באזור אחר בארה"ב.

היורה, נכנסה לבית הספר נוצרי דתי דרך דלת צדדית והיתה חמושה לפחות בשני רובי סער ואקדח, כך אמר דובר משטרת מטרו נאשוויל, דון אהרון. לדבריו, היא ירתה יריות רבות בקומה הראשונה והשנייה של בית הספר. היא ערכה מעקב והתכוננה לטבח עם מפות מפורטות, כך אמרו גורמים רשמיים. מהמשטרה נמסר כי ליורה היה מניפסט שתוכנו לא פורסם.

צוות של חמישה שוטרים שמע את היריות, עלה לקומה השנייה וירה למוות באישה, אמר אהרון. הקריאה הראשונה על הירי הגיעה בשעה 10:13 בבוקר יום שני והיורה מתה כעבור 14 דקות, לדבריו.

המשטרה הודיעה כי היורה היא אישה לבנה בת 28 המתגוררת בנאשוויל. מפקד המשטרה ג'ון דרייק אמר שהממצאים הראשוניים שלו הראו שהיא הייתה "בשלב מסוים תלמידה בבית הספר". רכב אותר בסמוך ונתן רמזים לזהות החשודה, הוסיף.

עם שישה קורבנות, הפיגוע ביום שני הוא הירי הקטלני ביותר בבית הספר מאז הפיגוע באוולדה, טקסס, במאי האחרון, שהביא למותם של 21 בני אדם. בית הספר הוא בית ספר נוצרי פרטי שנוסד בשנת 2001 לפי אתר האינטרנט שלו. יש בו 209 תלמידים ו-40 עד 50 אנשי צוות.

 

בתי ספר טבח ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד