כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
עבר אירוע מוחי לאחר חתונת בנו

טרגדיה: הר"מ האהוב מהישיבה נפטר בגיל 48

טרגדיה ואבל בישיבת "בית מאיר" בבני ברק עם היוודע הבשורה המעציבה על פטירתו בדמי ימיו של הרב הגאון רבי חגי שלמה שמול זצ"ל מחשובי רבני הישיבה שעבר אירוע מוחי לאחר חתונת בנו ונפטר לאחר שבוע בגיל 48. הלוויתו הבוקר מהישיבה לבית החיים באלעד

טרגדיה: הר"מ האהוב מהישיבה נפטר בגיל 48
הגאון רבי חגי שלמה שמול זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: סמוך לחצות הלילה הלך לעולמו בדמי ימיו הרב הגאון רבי חגי שלמה שמול זצ"ל מחשובי רבני ישיבת 'בית מאיר' בבני ברק ותושב שכונת רמת אלחנן בעיר והא בן 48 בלבד.

רק לפני כשבועיים חיתן את בנו כאשר בסוף החתונה חש ברע ועבר אירוע מוחי קל, שלאחריו אושפז בבית חולים, מאז חלה הידרדרות במצבו ובישיבה קיבלו ע"ע חיזוקים לקראת סוף הזמן לרפואתו, בשבוע שעבר חלה הידרדרות ובהתייעצות של ראש הישיבה הגאון רבי צבי רוטברג עם הגאון רבי שמעון גלאי הוחלט להוסיף לו את השם 'חיים' כסגולה לרפואה.

בערב שב חלה החמרה משמעותית במצבו ובני המשפחה התאספו סביב מיטתו. כאשר בישיבה הורו לכלל התלמידים לקבל ע"ע לקבל שבת רבע שעה מוקדם לרפואתו. במוצ"ש האחרון התאספו תלמידי הישיבה לתפילת רבים בכותל הישיבה בהשתתפות רבני ובני הישיבה יחד עם בוגרים מקרב תלמידיו, כמו"כ בעיר מודיעין עילית התאספו בחורי הישיבה לתפילת רבים במוצ"ש אך למגינת לב נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

הרב שמול זצ"ל נולד בבני ברק בי' באב תשל"ד לאביו הרב יהודה שמול שיבלחט"א משכונת רמת אלחנן ולאמו מרת יפה שתחי'. 

בבחרותו למד בישיבת חברון ולאחר נישואיו עם רעייתו הדגולה שתחי' התגורר באופקים, שם היה מקורב מאוד לגאון רבי חיים קמיל זצ"ל ראש ישיבת אופקים ששלח אותו לכולל של ישיבת 'בית מאיר' בבני ברק להיות תלמיד של ראש הישיבה הגאון רבי צבי רוטברג.

כל חייו עמל ויגע בתורה ומסר ליבו ונפשו למען בני הישיבה, במאור תורתו ואצילותו פתח לבחורים קרן של אורה ותורה, והבחורים אהבו אותו, "היה לו חיבור מיוחד לבחורים בצורה מיוחדת שאין לה אח ורע בעולם התורה", מספר לנו אחד מבוגרי הישיבה.  

אחד מבני הישיבה מספר ל'בחדרי חרדים' על ההלם בקרב בני הישיבה ר' חגי שלמה היה איש צנוע ועניו הוא היה נמצא שלוש סדרים בישיבה כולל שישי שבת, הוא שימש כסמל ודוגמא עבור הבחורים בישיבה והיה האיש צוות שאתו היה אפשר לדבר על כל דבר, אין אפשרות לתאר פשוט נפלו עלינו השמים.

הותיר אחריו תשעה ילדים שמתוכם רק שלושה ילדים זכה לחתן.

הלוויתו תצא הבוקר (ראשון) בשעה 11:00 מישיבת "בית מאיר" ברחוב דבורה הנביאה 12 בבני ברק לבית החיים החדש באלעד שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בית מאיר הלוויה הרב צבי רוטברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד