כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
הסערה הפוליטית

רגע אחרי שפוטר: אדלשטיין הזמין את גלנט לדיון בוועדת חוץ וביטחון

אדלשטיין החליט כי ועדת החוץ וביטחון תתכנס מחר ותעסוק בהשלכות המתחים החברתיים במדינת ישראל על מערכת הביטחון. שר הביטחון שפוטר זומן לדיון

רגע אחרי שפוטר: אדלשטיין הזמין את גלנט לדיון בוועדת חוץ וביטחון
יולי אדלשטיין ובנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ יולי אדלשטיין החליט לזמן למחר בבוקר (שני) את חברי ועדת החוץ והביטחון. הדיון צפוי לעסוק בהשלכות המתחים החברתיים במדינת ישראל על מערכת הביטחון. הוועדה תתכנס בכפוף לסיום הדיון במליאת הכנסת הלילה עד השעה 3:30.

אורח מעניין במיוחד שצפוי להשתתף בדיון שיהיה חסוי הוא שר הביטחון יואב גלנט שפוטר הערב על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שנשא נאום בו קרא לעצור את החקיקה בעוד נתניהו שוהה בביקור מדיני בלונדון.

חברי ועדת החוץ והביטחון קיבלו את ההודעה הבאה: "לחברי ועדת החוץ והביטחון שלום רב, יו"ר הוועדה, ח"כ יולי אדלשטיין, מבקש להזמינכם לישיבת הוועדה שתתקיים מחר (יום שני 27/3) בין השעות 8:30-9:30. סדר היום: דיון בהשתתפות שר הביטחון יואב גלנט, בנושא השלכות המתחים החברתיים במדינת ישראל על מערכת הביטחון. הישיבה חסויה".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט הערב להעביר מתפקידו את שר הביטחון יואב גלנט. מלשכת רה״מ נמסר כי, "ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להעביר מתפקידו את שר הביטחון יואב גלנט".

את הודעת הפיטורים קיבל גלנט לאחר שנתניהו זימן אותו ללשכתו ואמר לו כי הוא איבד את האמון בו לאחר שפעל נגד הממשלה ונגד הקואליציה בעת שראש הממשלה שהה בביקור מדיני בחו"ל. 

בסביבת נתניהו הסבירו הערב כי הסיבה המרכזית למהלך היא "תגובה רפה וחלשה מצד השר גלנט נגד הסרבנות בצה"ל, דבר שאין לו שום מקום". 

השר גלנט הגיב בקצרה בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "ביטחון מדינת ישראל תמיד היה ותמיד יישאר משימת חיי".

יולי אדלשטיין יואב גלנט הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}