כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
"החל את צעדיו לעבר השמאל"

אדלשטיין נעדר מההצבעה, בכיר בקואליציה תקף וספג תגובה עוקצנית

אדלשטיין נעדר מההצבעה על חוק הנבצרות שמקדמת הקואליציה. בסביבתו טענו שיצא להלוויה והיה מתואם. בכיר בקואליציה: "אדלשטיין החל את צעדיו לעבר השמאל". אדלשטיין עקץ: "כצעד ראשון אני מגיש את חוק ביטול תוכנית ההתנתקות"

אדלשטיין נעדר מההצבעה, בכיר בקואליציה תקף וספג תגובה עוקצנית
יולי אדלשטיין צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת יולי אדלשטיין נעדר הלילה (שלישי) מההצבעה על חוק הנבצרות שמקדמת הקואליציה. בסביבתו טענו כי ההיעדרות הייתה בשל העובדה שהח"כ יצא להלוויה ושהם תיאמו זאת מראש עם יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ. למרות הסערה, לא יצאה הבהרה רשמית מצד הח"כ. 

למרות הטענות של סביבת אדלשטיין, בכיר בקואליציה תקף את התנהלותו ואמר: "יולי אדלשטיין החל את צעדיו לעבר השמאל ושכח את הבוחרים ששלחו אותו. מצער לראות שמעדיף חיבוק מהאופוזיציה על נאמנותו למחנה הלאומי".

ח"כ אדלשטיין שעלה להציג את החוק לביטול תוכנית ההתנתקות שעבר הלילה בקריאה ראשונה במליאה, הגיב על דברי הבכיר בקואליציה ועקץ: "עכשיו ראיתי בתקשורת שבכיר בקואליציה אומר שיולי אדלשטיין צועד בצעדי ענק לכיוון השמאל. מכיוון שאני לא מאמין שיש מישהו בקואליציה שיכול לא לדייק, אז אני החלטתי לעשות צעדים לכיוון השמאל וכצעד ראשון אני מתכוון להציג בפני מליאת הכנסת את חוק ביטול תוכנית ההתנתקות". 

אדלשטיין במליאת הכנסת
בתוך כך, ח"כ דוד ביטן התייחס הבוקר בריאיון בגלי צה"ל להיעדרות הח"כ וטען: "אדלשטיין לא שמאלן אבל הוא כועס שלא מתייעצים עם חברי הכנסת של הליכוד ולכן הוא הביע מחאה ולא השתתף בהצבעה אתמול".

ביטן הוסיף: "מיד אחרי שיסתיימו הקריאות הראשונות, אנחנו - חברי הכנסת של הליכוד - ניכנס לעניין, נדבר עם רוטמן ונרכך את הרפורמה. אתה רואה מה קורה במדינה, אי אפשר להתעלם, האחריות לניהול המדינה היא שלנו ולא של האופוזיציה".

ביטן התייחס בנוסף לעיכוב במינוי של אמסלם לשר במשרד המשפטים ואמר: "אמסלם הגיע למסקנה שאם לא יקבל סמכויות הוא לא יתמנה לשר במשרד המשפטים. יריב לוין, לא יודע למה, לא מוכן לתת לו לבוא לידי ביטוי. במצב הזה הוא לדעתי לא ייקח את התפקיד. הוא לא העביר את המסר, אני מעביר את המסר".

יולי אדלשטיין חוק הנבצרות מליאת הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד