כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"מקבלת פרסים וחיזוקים"

אמסלם תקף במליאה: "הרועצת המשפטית מפריעה לממשלה"

ח"כ אמסלם נאם במליאה ותקף בחריפות את היועמ"שית: איפה "הרועצת המשפטית? מפריעה לממשלה, זה תפקידה". אמסלם טען: "היא מקבלת פרסים וחיזוקים מכל החבר'ה של ברק"

אמסלם תקף במליאה: "הרועצת המשפטית מפריעה לממשלה"
דודי אמסלם צילום: ערוץ כנסת

ח"כ דודי אמסלם מ'הליכוד' נאם אחה"צ (שני) במליאת הכנסת ותקף: "אני רוצה לגעת בנושא שמטריד אותי כבר חודשיים ימים, אנחנו היום רואים את השמאל בהובלתם של אהוד ברק ואהרן ברק, דן חלוץ ויאיר גולן, כל החבורה הזאת - חבורה בולשביקית שטוענת את טענת הקוזק הנגזל. זה מזכיר לי את אותו אחד שהורג את הוריו ובא לבית המשפט וטוען שהוא יתום. הרי אתם שורפים את המדינה, אנחנו מחוקקים בכנסת, אנחנו באים לעשות את העבודה".

אמסלם הוסיף לתקוף: "אני נוסע לפני כמה ימים, חוזר מנתניה ורואה איזה 50 אנרכיסטים עוצרים את הכביש. עמדנו בכביש שעות. למה? כי בא להם. רוצים לסגור את שדה התעופה, בא להם. ואיפה הרועצת המשפטית? מפריעה לממשלה, זה תפקידה. היא מקבלת פרסים וחיזוקים מכל החבר'ה של ברק, 'תמשיכי לתקוע טריז בגלגלי הממשלה' בגלל שהיא (הממשלה) לא לגיטימית בעיניכם".

אמסלם תוקף במליאה

אמסלם פנה בנאומו למפכ"ל המשטרה ותהה: "אני שואל את מפכ''ל המשטרה, אדוני המפכ''ל, אנשים חוסמים כבישים, עבריינים, זאת עבירה על החוק. דרך אגב, אין דבר יותר אנרכיסטי מזה. אני לא אמור להגיע לאירוע, למה? בגלל שמישהו החליט שאני לא יגיע. דרך אגב הם לא חוסמים פעם-פעמיים, אני כבר שואל את עצמי כשאני נוסע הביתה 'איפה החסימות'? חוצפה איך המדינה מתנהלת ככה".

לסיום אמר הח"כ: "זה פשוט בושה וכלימה, אין אנרכיה יותר גדולה. דרך אגב חופש התנועה זאת זכות יסוד, חופש התנועה זאת זכות יסוד לכל אזרח. אבל אצלם מה זה משנה מה זה חוק יסוד, אנחנו לא ננוע. למה? בגלל שהשמאל הבולשביקי החליט בבריונות".

דודי אמסלם הפגנות מליאת הכנסת גלי בהרב מיארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד