סוף לאבידות בתחבורה הציבורית: זה השירות שנפתח לציבור
איבדתם או מצאתם דבר מה ברכבת ישראל? מחלקת אבידות ומציאות חדשה נפתחה בתחנת מרכזית המפרץ | השירות יחסוך לנוסעים המתגוררים באזור חיפה והקריות שאיבדו פריט ברכבת, נסיעה במיוחד לתל אביב בכדי לאסוף אותו | להלן שעות הפתיחה
- קובי ברקת
- י"ט אדר התשפ"ג
שירות חדש לתושבי הצפון, ייעל את תהליך החזרת האבדות לבעליהן ברכבת ישראל לאחר שהושקה מחלקת אבדות ומציאות חדשה בתחנת מרכזית המפרץ.
המחלקה החדשה תהווה סניף נוסף למחלקה המרכזית שנמצאת כיום בתחנת תל אביב סבידור מרכז ותשמש כמרכז שירות איזורי, אליו יוכלו להגיע בעלי האבדות המתגוררים בצפון, ולאסוף את האבדה בעמדה קרובה למקום מגוריהם.
המחלקה החדשה תפעל בשיתוף פעולה עם המחלקה המרכזית, ותעבוד במקביל אליה בימים א'-ה' בין השעות 8:00 - 18:00. אל המחלקה ישלחו פריטים אבודים שנאספו במהלך השבוע ושייכים לתושבי הצפון.
השירות יחסוך לנוסעים המתגוררים באזור חיפה והקריות שאיבדו פריט ברכבת, נסיעה במיוחד לתל אביב בכדי לאסוף אותו. כיום, מספר האבדות המגיעות מאזור הצפון עומד על כ-200 פריטים בחודש.
ברכבת ישראל ממליצים לכל נוסע להצמיד שם וטלפון לחפציו, כדי שיהיה ניתן להחזיר את האבדה במהירות וביעילות, ובכל מקרה להיערך לירידה מהרכבת טרם ההגעה לתחנה המבוקשת, על מנת שלא למהר ובכך להסתכן באיבוד חפצים.
רכבת ישראל קוראת לציבור הנוסעים לא להתייאש במידה והם מאבדים חפץ כלשהו. במקרה כזה, מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת שזמין בטלפון *5770 שלוחה 3, או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. במידה והחפץ שאבד נמצא במחלקה, הנוסע יוזמן לאסוף את האבדה.
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות