ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
לוחמי מילואים וקומנדו

"ספינת הדמוקרטיה": משט מחאה בנמל הים בחיפה

במסגרת "יום ההתנגדות" כנגד הרפורמה המשפטית, משט מחאה  יצא בנמל הים בחיפה. מארגני המשט: "זוהי שעת חרום" | צפו

"ספינת הדמוקרטיה": משט מחאה בנמל הים בחיפה
משט המחאה במפרץ חיפה צילום: מחאת קפלן

במסגרת "יום ההתנגדות" כנגד הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה, יצא הבוקר (חמישי) משט מחאה בנמל הים בחיפה.

מארגני המשט מסרו: "התייצבנו בפתח נמל חיפה היום, כי במשך עשרות שנים אנו מפליגים ימים ולילות ושומרים על עורק החיים העיקרי של מדינת ישראל. מדינת ישאנדיראל היא אי וקיומה תלוי ביכולת לשמור על הגבול הימי בטוח ועל נתיבי השיט פתוחים".

משט המחאה במפרץ חיפה

בהודעתם הוסיפו: "אנו לוחמי ולוחמות מילואים בספינות הטילים ובספינות הבט״ש, לוחמי הצוללות והקומנדו הימי לדורותיהם, פועלים גם בימים אלו לשמירה על מדינת ישראל בגבולותיה הימיים ועל נתיבי השיט שלה פתוחים. בחרנו לשבש את פעילות נמל חיפה, כדי לקרוא בקול ברור לממשלת ישראל לעצור את ההפלגה חסרת השליטה שתעלה את מדינת ישראל על שרטון".

משט המחאה

עוד נאמר בהודעה: "יכולתנו להמשיך לפעול כאנשי מילואים במשימות ימיות בטווחים רחוקים ולמשך שבועות רבים תלויה בביטחון המלא שלנו, שנשלחנו על ידי מנהיגות הרואה בביטחון ישראל מטרה עליונה ואשר נתונה לביקורת ברוח התפיסה הדמוקרטית. זוהי שעת חרום וזוהי קריאתנו- אס או אס - קריאת מצוקה ימית להצלת ספינת הדמוקרטיה הישראלית ועצירה מהפיכתה למדינה ללא איזונים ובלמים".

ח״כ נעמה לזימי שהצטרפה למשט המחאה מסרה: "היום בבוקר הצטרפתי לשיט תקווה שיצא מנמל חיפה ביחד עם "אחים לנשק". פטריוטים שאוהבים את ישראל ומשרתים אותה כדרך חיים. הם לא יתנו למדינה שלנו להפוך לדיקטטורה - וכשהם על ההגה של הספינה, אני רגועה. לא נוותר - עד שננצח".

משט המחאה

נמל חיפה הרפורמה המשפטית מחאה משט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד