ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
לא שולמו דמי מנוי

חברת הרכבים סירבה לאתר מכונית גנובה עם פעוט בפנים

אם בהריון הוכתה ונדרסה בחניית ביתה כאשר מכוניתה נגנבה עם בנה בן השנתיים במושב האחורי. חברת פולקסווגן הגרמנית סירבה לסייע למשטרה לאתר את הרכב עם הילד החטוף עד שיקבלו תשלום של מכשיר המעקב בפולקסווגן הגנוב

חברת הרכבים סירבה לאתר מכונית גנובה עם פעוט בפנים
הרכב של השודדים צילום: משרד השריף

חברת פולקסווגן סירבה לעזור למשטרה לאתר רכב שטח גנוב עם פעוט שישב מאחור עד שהחברה קיבלה תשלום עבור השימוש במכשיר המעקב של הרכב, כך דיווחה משטרת אילינוי בחשבון הפייסבוק של התחנה.

חברת פוולקסווגן אישרה והודתה ב"הפרה חמורה של הכללים" בגין הסירוב לסייע לשוטרים, שסיפרו כי גרירת הרגליים הובילה לעיכוב במאמצים שלהם לאתר את הפעוט, שבסופו של דבר חולץ בשלום.

עם זאת, בהצהרת החברה, יצרנית הרכב הגרמנית ניסתה להעביר את האשמה לחברה אחרת. "לפולקסווגן יש ספק צד שלישי לשירותי תמיכה הכולל בקשות חירום מרשויות אכיפת החוק", אמר דובר החברה לרשת NBC.

"הם ביצעו את התהליך הזה בהצלחה בתקריות קודמות. למרבה הצער, במקרה זה, הייתה הפרעה חמורה לתהליך. אנחנו פועלים מול הצדדים המעורבים".

ממשרד שריף מחוז לייק נמסר כי החיפוש אחר הילד בן השנתיים הופסק הודות לחוסר הרצון של פולקסווגן לספק את המידע החיוני. "למרבה הצער, היה עיכוב, מכיוון שפולקסווגן לא נתנה את מיקום הרכב עם הילד החטוף עד שקיבלו תשלום כדי להפעיל מחדש את מכשיר המעקב בפולקסווגן הגנוב", נמסר ממשרד השריף.

המשטרה מסרה כי התקרית המחרידה החלה כאשר האם בת ה-34 נכנסה לביתה בליברטיוויל, כ-70 קילומטרים צפונית לשיקגו, בסביבות השעה 15:30 ב-23 לפברואר לאחר ביקור בחנות לבעלי חיים. היא הכניסה את אחד מילדיה לתוך הבית, כשהגנבים עצרו לצד רכבה כדי לשדוד אותו.

היא יצאה החוצה מהבית כדי להוציא את הפעוט שלה מרכב הפולקסווגן, באותו רגע יצא גבר מרכב BMW וניסה להיכנס למכוניתה.

האם ניסתה להדוף את חוטף המכוניות ולחלץ את בנה, אך הגבר גבר על האישה ההרה. "העבריין היכה את האישה והפיל אותה ארצה. לאחר מכן הוא גנב את המכונית שלה עם הילד בפנים", אמרו השוטרים. שתי המכוניות מיהרו להימלט מהמקום, כשנהג אחד דרס את האם תוך כדי בריחה.

האם התקשרה למשטרה והובהלה לבית חולים באזור עם פציעות קשות. היא טופלה בשל אגן שבור ומרפק שבור, המשטרה אמרה שהיא מצאה את הילד בן השנתיים לאחר שאלמוני התקשר למשטרה לדווח שראה את שני כלי הרכב נוטשים ילד קטן במגרש חניה כ-10 קילומטרים מהמקום שבו הוא נחטף. השוטרים מצאו לבסוף את המכונית הגנובה, אך עדיין מחפשים אחר שני הגנבים.

שוד רכב רכב גנוב שודד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד