ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
למרות הרייטינג הגבוה

עכשיו זה רשמי: עריקה נוספת מערוץ לערוץ

למרות אחוזי הרייטינג הגבוהים שהביאה איילה חסון ל'ערוץ 13', היא בוחרת לעזוב ולעבור ל'כאן 11' שהרייטינג שלו באופן כללי הנמוך מבין שאר הערוצים | כל הפרטים

עכשיו זה רשמי: עריקה נוספת מערוץ לערוץ
אולפני תאגיד השידור הציבורי 'כאן' צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

היום זה הופך לרשמי: ב'ערוץ 13' מתנקים מאנשי הימין. אחרי עזיבתו של שרון גל לפני שבוע וחצי לטובת הגשת המהדורה המרכזית ב'ערוץ 14', מגיע תורה של המגישה איילה חסון שעוזבת ל'כאן 11' ולרשת ב', שם תגיש תכניות אקטואליה ומגזין.

כמו במקרה של שרון גל, לא ניתנה לחסון האפשרות להיפרד מהצופים והיא הודחה מיידית מההגשה. עבור הערוץ מדובר במכה קשה, שכן השניים הביאו לערוץ אחוזי רייטינג גבוהים מאוד, שרון גל עם תכניתו היומית 'חמש עם שרון גל' ואיילה חסון בהגשת שלוש תכניות 'אזור בחירה', 'שישי' ו'המטה המרכזי'.

עבור חסון מדובר בחזרה למקורות. היא הגישה בערוץ הראשון שהינו הגלגול הקודם של תאגיד השידור הציבורי 'כאן' שחרב הסגירה מונפת מעליו באמצעות שר התקשורת שלמה קרעי שמבקש להפריט אותו.

חסון כתבה הערב בחשבון הטוויטר שלה: "צופות וצופים יקרים. העבודה העיתונאית שלי היא למען הציבור הצדק וחברה טובה יותר. לפני חודשים קיבלתי הצעה מהתאגיד שאותה שיתפתי בשקיפות את מנכ"ל חדשות 13. אני מודה לאנשים היקרים והמסורים שעבדתי איתם ובמיוחד לצוות שישי היקר לליבי. החלטתי להיענות לבקשת התאגיד. מבקשת מכם צופים יקרים להמשיך איתי ניפגש על המסך ונשתמע ברשת ב".

מ'חדשות 13' נמסר בתגובה: "מודים לאילה חסון על שנים של עבודה משותפת ועשייה עיתונאית. אנו מאחלים לה הצלחה בדרכה החדשה".

בעזיבתה את 'ערוץ 13', מותירה אחריה אילה חסון שלוש משבצות שידור ברשת, האחת בשעה 19:00 מידי יום שכבר מיועדת למגיש 'הצינור' גיא לרר. התכנית 'שישי' בליל שבת ו'המטה המרכזי' במוצ"ש עדיין פנויים ולא ברור מי ייכנס לנעליה הגדולות.

ערוץ 13 אילה חסון איילה חסון שרון גל כאן 11 תאגיד השידור כאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד