ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
מתקפה חריפה

בישראל תוקפים: "האו"ם - גוף מוטה וחסר השפעה"

תגובות חריפות בעקבות הקריאה של האו"ם להקפיא את הרפורמה המשפטית לשכת ראש הממשלה: "במקום לגנות את ההפרות החוזרות ונשנות של זכויות אדם באיראן, יש מי שהחליטו לבקר את ישראל" | השגריר ארדן: "נציב מועצת "זכויות האדם" הוא האחרון שיכול ללמד את ישראל דמוקרטיה מהי"

בישראל תוקפים: "האו"ם - גוף מוטה וחסר השפעה"
מליאת האו"ם צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

מתקפה חריפה בישראל הערב (שלישי) על האו"ם ועל מועצת זכויות האדם של הארגון בעקבות הקריאה שלהם להשהות את הרפורמה במערכת המשפט, מה שנתפס כהתערבות גסה בהליך הפנימי בישראל.

בלשכת ראש הממשלה הוציאו הודעה חריגה: "מועצת זכויות האדם של האו"ם היא גוף מוטה וחסר השפעה. במקום לגנות את ההפרות החוזרות ונשנות של זכויות אדם באיראן, בסוריה, ברשות הפלסטינית ובמקומות רבים נוספים בעולם, יש במועצה מי שהחליטו היום לבקר את מדינת ישראל על כך שהחלטנו לבצע רפורמה שרק תחזק את הדמוקרטיה בישראל. איזה אבסורד".

שר החוץ הישראלי אלי כהן הגיב גם הוא: "כל קשר בין הנציב לזכויות אדם של האו"ם לזכויות אדם הוא מקרי בהחלט. לא נקבל הטפות מוסר ממי שמתעלמים מהפרות בוטות של זכויות אדם בסוריה, באיראן, ברשות הפלסטינית ובעזה, ותוקפים את ישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, יותר מכל מדינה אחרת".

שגריר ישראל באו״ם, גלעד ארדן, תקף בחריפות: "נציב מועצת ״זכויות האדם״ של האו״ם, שאחראי על אחד הגופים הכי מעוותים ואנטי מוסריים בעולם- הוא האחרון שיכול ללמד את ישראל דמוקרטיה מהי. לאמירתו אין שום תוקף, משפטי או מוסרי ואין לו זכות להתערב בענייניה הפנימיים של ישראל".

"מועצת זכויות האדם היא גוף שבו ישראל מופלית לרעה באופן קיצוני כבר שנים רבות, גוף בו מוקמות נגד ישראל ועדות חקירה אנטישמיות ושישראל מעולם לא הכירה בסמכותו המוסרית", הוסיף.

או"ם ישראל בנימין נתניהו גלעד ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}