כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
מסרבת לסקר ליקויים

דיווח: הדרישות החדשות של משפחת נתניהו

לפי דיווח ב'חדשות 13' משפחת נתניהו שמתגוררת בביתה הפרטי המשמש כמעון חלופי לראש הממשלה דורשת להשית על המדינה הוצאות על רכישת מגבות, רדיאטורים ותיקון תשתית חשמל 

דיווח: הדרישות החדשות של משפחת נתניהו
בית משפחת נתניהו בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, מעלים דרישות עבור ביתם הפרטי ברחוב עזה בירושלים, כאשר זה משמש כמעונם הרשמי כתחליף למעון ראש הממשלה ברח' בלפור שהוחרב כליל.

לפי דיווח ב'חדשות 13', משפחת נתניהו דורשת מימון מהמדינה עבור עשרות מגבות, 8 רדיאטורים, מגהץ ותיקון תשתית חשמל, וכל זה בעלות של עשרות אלפי שקלים.

בנוסף מדווח כי הגברת נתניהו וראש הממשלה סירבו בתוקף ל"סקר ליקויים", כלומר בדיקה של גורם מקצועי בביתם ברחוב עזה ובקיסריה לפני שנתניהו החל לכהן באופן רשמי וזאת כדי שיוכלו לאתר ליקויים אם יש שהמדינה לא צריכה לשלם עליהם, בדיקה שלמשל בוצעה בביתו של נפתלי בנט ברעננה.

גורם בלשכת ראש הממשלה מצוטט ב'חדשות 13' כאומר: "חזרנו לַתקופה של דרישות יום-יומיות של הגברת נתניהו שמנסה להשית כמה שיותר הוצאות על המדינה".

מלשכת ראש הממשלה נמסר לערוץ: "התיאור שלכם רצוף שקרים והאמת הפוכה. במקום לחקור מדוע בנט שיפץ את ביתו הפרטי בחמישים מיליון שקלים ומדוע לפיד ובנט לא שיפצו את המעון הרשמי בבלפור במשך שנה וחצי והותירו אותו בהריסות, אתם מתעסקים בקניית מגבות ידיים. מביך".

 

בנימין ושרה נתניהו מעון ראש הממשלה לשכת ראש הממשלה מגבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד