כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
מסתורין בקרמלין

דיווח: רוסיה מסתירה מידע בריאותי של פוטין

רוסיה מסתירה מידע בריאותי של פוטין לאחר שגורמים הבחינו בדוחות הרפואיים של הנשיא. דוחות רפואיים שהיו בעבר עניין של רישום ציבורי סווגו פתאום כ"סודי ביותר" - מה שמוביל גורמים בקרמלין לחשוד שלפוטין יש מה להסתיר

דיווח: רוסיה מסתירה מידע בריאותי של פוטין
הנשיא פוטין בנאום הסיפוח צילום: צילום מסך ערוץ RTVE

הספקולציות לגבי בריאותו של ולדימיר פוטין הסלימו לאחר שמסמכים "המוכיחים" שהמנהיג הרוסי עבר טיפול בסרטן סווגו לפתע כסודיים ביותר. טעות בקרמלין אפשרה לעיתונאים חוקרים לראות שפוטין היה מלווה ללא הרף על ידי מומחה מוביל לסרטן בלוטת התריס, כולל ליווי של אנשי רפואה נוספים.

גילויים באפריל האחרון הצביעו על כך שהמנתח יבגני סליוונוב, מבית החולים הקליני המרכזי במוסקבה, טס למנהיג הרוסי לא פחות מ-35 פעמים לאתר הנופש האקסקלוסיבי בים השחור, בסוצ'י. ההוכחה לטיפול של פוטין על ידי מומחים לסרטן הופיעה לאחר פרסומים שהופיע באתר פתוח לציבור בבית החולים.

אבל כעת הפרטים הרפואיים הפכו לסודיים ביותר, ומונעים את ידיעת הציבור על כל מצב רפואי נוכחי. פוטין נראה מלווה עם בין שישה ל-13 רופאים מומחים בנסיעותיו. כמו כן, חובשים נראו בכוננות ליד מגורי הפקידים האהובים עליו מחוץ למוסקבה, למשל בסוצ'י ובואלדאי, כך דווח ה'דיילי סטאר'.

 

 

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין סרטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד