א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024
ממתחם בתי המגורים

ללא בושה: הזרים ביוב לחוף הים ביפו

היחידה הארצית להגנת הסביבה הימית של המשרד להגנת הסביבה, בשיתוף שוטרי המדור להגנת הסביבה של משטרת ישראל ביצעו פעילות אכיפה במתחם בתי מגורים בחוף יפו בשל חשד להזרמת ביוב לחוף הים

ללא בושה: הזרים ביוב לחוף הים ביפו
חשד להזרמת ביוב לים בחוף יפו צילום: רני עמיר

בחודשים האחרונים מפקחי היחידה הארצית להגנת הסביבה הימית של המשרד להגנת הסביבה עוקבים מקרוב אחר חשד להזרמת ביוב גולמי ממתחם בתי מגורים בחוף יפו. לאחר ביצוע מספר סיורים במקום ותיעוד ההזרמות לחוף הים, ביצעו אתמול (ראשון) אנשי היחידה הארצית להגנת הסביבה הימית, בסיוע ובשיתוף פעולה עם שוטרי המדור להגנת הסביבה של משטרת ישראל, פעילות אכיפה במתחם בתי המגורים בחוף יפו, ואספו ראיות לכך שאכן קיימת הזרמת ביוב גולמי מהמתחם לים.

חשד להזרמת ביוב לים בחוף יפו/צילום: רני עמיר.

בהתאם לכך, תפתח היחידה הארצית של המשרד להגנת הסביבה בחקירה פלילית מלאה ותברר עד תום את היקף התופעה ואת האחראים לה, במטרה לפתור את הבעיה ולמצות את הדין עם האחראים.

המשרד להגנת הסביבה רואה בחומרה רבה זיהום הים וחופיו תוך סיכון הסביבה הימית ובריאות הציבור, ופועל כל העת להגנה ושמירה על משאב רגיש זה בכל האמצעים, לרבות בפיקוח ואכיפת החוק.

רני עמיר, מנהל היחידה הארצית להגנת הסביבה הימית של המשרד להגנת הסביבה הגיב: ''מפקחי היחידה הימית של המשרד להגנת הסביבה עוקבים אחר חשד להזרמות בלתי חוקיות בחופי הים, כאשר בכל מקרה כזה מתבצעת ביקורת עומק, במטרה לאכוף את חוקי מניעת זיהום הים והחופים. לאור הממצאים אנו פותחים בחקירה פלילית ונמצה את הדין עם האחראים".

 

מי ביוב זיהום חוף ים המשרד להגנת הסביבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד