א' תמוז התשפ"ד
07.07.2024

הכירי את My Line – קו המידע לתקופת ההריון והלידה

הסיפורים המדהימים שמספרים צוות הקו, מוכיחים כמה קו מסוג זה הוא שירות נחוץ וקריטי לתועלת הציבור

הכירי את My Line – קו המידע לתקופת ההריון והלידה
תינוק נולד צילום: פיקסביי

הריון ולידה הם ללא ספק אחת התקופות המרגשות והמשמעותיות ביותר בחייה של כל אישה. מטבע הדברים מלווה התקופה זו גם באינספור שאלות, חששות ולבטים: "האם הכל בסדר עם התינוק? האם הכאב הזה הוא ציר? איך מתמודדים עם בחילות? מה אסור לאכול?" זאת רק דוגמה קטנה לחששות שעלולים לצוץ במהלך התקופה.
בדיוק במקום הזה נכנס המרכז הרפואי מעיני הישועה ומגיש את My Line - קו המידע החדש על הריון ולידה, שנועד לספק לאמהות שבדרך את המידע והתשובות להן הן זקוקות, ברגישות ובמקצועיות. מדובר בלא פחות ממהפכה ופתרון אמיתי עבור נשים ואמהות. אם עד היום היה צורך להסתמך על מידע לא אמין ולא מדויק שעובר מפה לאוזן, מהיום תוכלי לקבל את כל התשובות מכלי ראשון מוסמך ואמין.

ב- My Line מעבר ליועצת המקצועית והמנוסה שערוכה לתת מענה מיידי ויעיל, הפונות מקבלות קשר ישיר לחדר הלידה, כלומר קו פתוח למיילדות ולצוות הרופאים במחלקת היולדות של מעיני הישועה. כך שבמרחק של שיחת טלפון אחת, עולם שלם של ידע ברמה הגבוהה ביותר זמין ונגיש לכל מי שזקוקה לכך. מעבר לייעוץ בנושאים הרפואיים, My Line מעניק מענה גם בנושאי טופסולוגיה ובירוקרטיה: מידע על החזרים ושירותים שונים, שעות פעילות, נהלי המרכז הרפואי ועוד.

הסיפורים המדהימים שמספרים צוות הקו, מוכיחים כמה קו מסוג זה הוא שירות נחוץ וקריטי לתועלת הציבור. זה מתבטא בפרטים הקטנים ביותר, כמו הפניה לקורס הכנה ללידה שעוזר לכך כך הרבה זוגות לעבור את התקופה הזאת מתוך ידע וביטחון. וזה ממשיך גם לסיפורים דרמטיים, כמו אשה שהיתה במצב מסכן חיים ובזכות הייעוץ שקיבלה בקו היא הגיעה לחדר לידה ברגע האחרון ב"ה.

שעות פעילות הקו הם החל מ- 8:00 בבוקר ועד 12:00 בלילה, כאשר מ- 20:00 בערב המענה מיועד לשיחות דחופות. בכל מקרה יועצות הקו חוזרות לכל שיחה, עוד באותו היום או לכל המאוחר ביום למחרת. חשוב להדגיש שהקו הוא לא קו חירום אלא קו מידע, בכל מקרה חירום יש להתקשר לשירותי החירום וההצלה השונים.

אז אם גם לך ישנם חששות או שאלות לגבי מסע ההיריון והלידה, התקשרי עוד היום לקו המידע להריון ולידה של המרכז הרפואי מעיני הישועה ותיהני מייעוץ ותמיכה של מומחים בגיבוי מלא של צוות חדר הלידה ותהיי בטוחה שאת ותינוקך נמצאים בידיים הטובות ביותר.
התקשרי עכשיו 5571*

לשליחת הודעה בוואטסאפ לחצי כאן> או שמרי את המספר 054-660-1993

ושיהיה רק בשמחות.

מעייני הישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד