כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בעקבות פיגוע הדריסה

ראש העיר ירושלים הורה להאיץ התקנת עמודי בטיחות ליד גנים ותחנות אוטובוס

בימים הקרובים תוצג תוכנית מקיפה למשרד התחבורה, לפי סדרי עדיפויות, להצבת עמודי עצירה כאלה בתחנות אוטובוס נוספות בעיר. ראש העיר משה ליאון: "הצבת עמודי הבטיחות היא מהלך הכרחי שעשוי למנוע פגיעות בנפש בעתיד"

ראש העיר ירושלים הורה להאיץ התקנת עמודי בטיחות ליד גנים ותחנות אוטובוס
התקנת עמודים הבוקר ברמות צילום: באדיבות המצלם

בעקבות הפיגוע הקשה בשכונת רמות בירושלים, ראש העיר משה ליאון הורה להאיץ ככל הניתן הצבת עמודי בטיחות בסמוך לגני משחקים ותחנות אוטובוס בעיר. בשלב ראשון ייעשה מאמץ להציב את העמודים בשכונות קו התפר כאשר בשלב השני יוצבו העמודים בכל המקומות המועדים שכונות העיר.

כזכור, המחבל שביצע את הפיגוע ארב במשך דקות ארוכות בסמוך לתחנה כשהוא ממתין שהיא תתמלא, ואז האיץ לעברה ופגע בילדי משפחת פאלי ובאברך הרב אלתר שלמה לדרמן הי"ד, כאשר אין ספק כי פיגועי העבר הוכיח כי עמודי בטיחות מאפשרים הגנה על העומדים בתחנות האוטובוס מפני פיגועי דריסה יזומים.

בהנחיית ראש העיר משה ליאון הצבת העמודים תתרחב ותואץ תוך שימת דגש גם על גני משחקים שעשויים להיות פגיעים לפיגועי דריסה יזומים וזאת בנוסף לכלל תחנות האוטובוס ברחבי העיר. בהנחיית ראש העיר ירושלים, משה ליאון, תוצג בימים הקרובים תוכנית מקיפה למשרד התחבורה, לפי סדרי עדיפויות, להצבת עמודי עצירה כאלה בתחנות אוטובוס נוספות בעיר.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "העיר ירושלים עוברת תקופה לא קלה עם מתקפות טרור חוזרות ונשנות בתוככי העיר. אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת לחזק את תחושת הביטחון בקרב התושבים, והצבת עמודי הבטיחות היא מהלך הכרחי שעשוי למנוע פגיעות בנפש בעתיד. אני קורא לתושבי העיר לגלות ערנות ולהיות זהירים ככל הניתן בתקופה זו. עיריית ירושלים תעשה הכל כדי לסייע למשפחות הנפגעים, ותהיה ערנית לכל פעולה שתסייע בהגנה על התושבים"

משה ליאון פיגוע הדריסה בשכונת רמות בטיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד