י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
יוצר עיוות במקום איזון

השגריר הישראלי: הכספים מאירופה מגיעים לקופת חזירים

שגריר ישראל בגרמניה פרסם טור ביומון שמאלני גרמני, על רקע הפיגועים האחרונים. בטור, מדגיש השגריר את השפעתה הרצחנית של ההסתה הפלסטינית. כמו כן, מבקר השגריר את הדרישה הגרמנית לביקורים ברש"פ לצר ביקורים בישראל - באופן שיוצר עיוות במקום איזון

השגריר הישראלי: הכספים מאירופה מגיעים לקופת חזירים
פלאש 90

שגריר ישראל בגרמניה רון פרושאור, פרסם טור ביומון השמאלני - פרוגרסיבי TAZ הגרמני, על רקע הפיגועים האחרונים עם הכותרת "בניית גשרים בכוח החינוך". בטור, מדגיש השגריר את השפעתה הרצחנית של ההסתה הפלסטינית. כמו כן, מבקר השגריר את הדרישה הגרמנית לביקורים ברש"פ לצר ביקורים בישראל - באופן שיוצר עיוות במקום איזון.

כמו כן דורש השגריר מהאיחוד האירופי להציב קריטריונים לכספי התמיכה לפלסטינים, שבמקום שישמשו לתמיכה במחבלים ולהסתה לאלימות ישמשו לחינוך ולסבלנות.

"מה גורם לילד בן 13 לרצות לרצוח אנשים? מוחמד עליוואט קם בשבת בבוקר, לקח אקדח וירה בקבוצה של יהודים" כותב השגריר. "מה השתבש כאן? התשובה היא כשרחובות, בתי ספר וטורנירי ספורט נקראים על שם טרוריסטים, הגיבורים של נערים כאלה הם לא ספיידרמן ובאטמן, אלא טרוריסטים כמו דלאל מוגרבי וקארים ג'וניס. חלקם מצילים חיי אדם בקומיקס, אחרים מחסלים אותם בצורה הנוראה ביותר".

עוד כותב השגריר: "לאור שטיפת המוח הזו, אין זה מפתיע ש-24 קטינים יצאו לרצוח יהודים במהלך גל הטרור של 2015. אפילו בספרי הפיזיקה הפלסטינית אייזק ניוטון לא נופל על הראש".

"כוח המשיכה נלמד באמצעות דוגמה של טילים המכוונים לחיילים". התלמידים נשאלים: "אילו כוחות פועלים על החפץ לאחר שהפילו אותו?" עליוואט השאיר פתק עבור אמו בין דפי ספר לימוד על פיזיקה, "תהיי גאה בי" כשקיבל את החלטתו להיות מחבל"

"שנאת יהודים משתוללת זה מכבר בשטחים הפלסטיניים ובעולם הערבי. לגרמניה יש יותר ניסיון במאבק באנטישמיות מאשר לכל מדינה אחרת. הרבה היה מושג אם גרמניה תביא את המומחיות שלה וילדים פלסטינים לא ילמדו מגיל צעיר שיהודים הם אויביהם הקטלניים. גרמניה יכולה להראות איך לבנות גשרים בכוח החינוך ולא לממן מנהרות טרור".

השגריר תקף את הרשות הפלסטינית שמעודדת טרור: "גרמניה רוצה להשתמש בכספי הסיוע שלה כדי ליצור איזון במזרח התיכון. למעשה, ההפך הגמור מושג. לכל נציג רשמי של גרמניה שנוסע לישראל אין ברירה אלא לבקר את הדוד עבאס ברמאללה. במקום להשתתף בשיעור האגדות שלו על הרעלת בארות וגניבת איברים בידי יהודים, על המבקרים לעמת אותו עם הכסף שנתן למשפחות מחבלים. כי הם מגיעים ישירות מתקציב קרנות הסיוע הגרמניות והאירופיות".

עוד כתב: "קשה להאמין, אבל הכסף הולך לקמפיין "שלם כדי להרוג". זה אומר: ככל שאתה הורג יותר יהודים, אתה מקבל יותר כסף. האם אתה חושב שזה באמת יכול ליצור בסיס לשלום וסובלנות? נכון לעכשיו, הכספים מאירופה מגיעים לקופת חזירים שהרשות הפלסטינית יכולה לשחוט לפי גחמתה. עם זאת, הם צריכים להגיע לפלסטינים רק אם הם עומדים בסטנדרטים דמוקרטיים. הכסף צריך לשמש לדו קיום אמיתי בשלום".

לסיום כותב השגריר: "יודעי דבר אוהבים לחצרץ עכשיו שישראל פועלת בצורה לא פרופורציונלית בפעולות צבאיות כמו בשבוע שעבר בג'נין. צריך להגיד להם: אם ישראל לא תפעל, חפים מפשע יופצצו שוב באוטובוסים ובבתי קפה ברחובות תל אביב וירושלים. פעולה של צבא ההגנה לישראל, כמו ביהודה ושומרון, מונעת פגיעה באזרחים. אף אחד בשכלו לא יכול לומר את אותו הדבר על פיגועי הטרור של הפלסטינים".

טרור פלסטיני רון פרושאור גרמניה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}