ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
"הפכת לתומך ה-BDS?"

סמוטריץ': "האופוזיציה תגרום לנזק בטווח הקצר"

שר האוצר הגיב לטענות שהכלכלה הישראלית תפגע מהרפורמה המשפטית, והודה כי ייתכן ותהיה פגיעה בטווי הקצר. יחד עם זאת אמר: "אנו משוכנעים שהכלכלה הישראלית גדולה וחזקה מהם ותמשיך לצמוח לעוד שנים רבות יחד". הוא תקף את לפיד: "הפכת להיות תומך של ה-BDS?" | לפיד: "נלחמתי ב-BDS כשסמוטריץ' עוד היה נער גבעות"

סמוטריץ': "האופוזיציה תגרום לנזק בטווח הקצר"
בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שר האוצר חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגיב היום (שני) בכנסת לטענות והאזהרות מפני האפשרות של פגיעה בכלכלה כתוצאה מהרפורמה המתוכננת במערכת המשפט.

הוא תקף את ראש האופוזיציה יאיר לפיד: "למרות המהלכים החשובים שאנחנו מובילים בתחום הכלכלי אנחנו רואים עכשיו קמפיין פוליטי שמובל על ידי יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד כדי לפגוע ולגרום נזק לכלכלה הישראלית".

"ראיתי אתמול סרטון שיאיר לפיד פירסם במיוחד, שהמסקנה שלו היא שצריך להוציא השקעות ממדינת ישראל ולהעביר לסינגפור. אני רוצה לפנות אליך יאיר, אתה ראש ממשלה ושר אוצר לשעבר, מה קרה לך? אין לך טיפת אחריות? הפכת להיות תומך של ה-BDS?".

השר הודה, "המהלכים האלו של האופוזיציה עלולים חלילה לגרום לנזק מסוים לטווח קצר, אך אנו משוכנעים שהכלכלה הישראלית גדולה וחזקה מהם ותמשיך לצמוח לעוד שנים רבות יחד עם הרפורמות שאנחנו מביאים עכשיו ועם התקציב האחראי והמאוזן שאנחנו נביא לממשלה בחודש הבא".

הוא הגיב גם לפיגועים ואמר, "הקבינט הביטחוני והממשלה מקדמים שורה של פעולות בטווח המיידי. כדי להחזיר את ההרתעה אנחנו חייבים לגרש את משפחת המחבל, בלי תעודות זהות ובלי זכויות סוציאליות, להרוס את ביתם, להחרים את רכושם ולהעביר אותם למשפחות נפגעי הפיגוע. זה הכיוון אליו אנחנו הולכים וכדי להצליח נצטרך לחוקק את זה ולשם אנחנו הולכים יחד עם צעדים נוספים במישור הביטחוני הישיר".

לפיד הגיב לסמוטריץ: "אני נלחמתי בbds כשסמוטריץ' עוד היה נער גבעות. מציע שישתמש במונחים שהוא מבין את משמעותם".

בצלאל סמוטריץ' יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד