ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
פורסם לראשונה ב'בחדרי'

הממשלה אישרה: זה המנכ"ל החדש של בן גביר

הממשלה אישרה היום את מינויו של שלמה בן אליהו לתפקיד מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי - זאת לאחר שהחליט לקבל את ההצעה מבן גביר, על-אף שבתחילה סירב. אליהו, בעל עבר ניהולי במשרדי ממשלה, ינסה לסייע לשר שסובל מהיעדר ניסיון

הממשלה אישרה: זה המנכ"ל החדש של בן גביר
שלמה בן אליהו צילום: פלאש 90

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) את מינויו של שלמה בן אליהו למנכ"ל משרד הביטחון לאומי תחת השר איתמר בן גביר. את דבר מועמדתו לתפקיד פירסמנו לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

בן גביר בחן קודם כניסתו מספר מועמדים לתפקיד מנכ"ל משרד, ובזמן שדיווחנו ב'בחדרי חרדים' שהעיקרי שבהם הוא בן אליהו - שבאותה תקופה היה חבר בצוות המו"מ של 'עוצמה יהודית', האחרון נטה לסרב, אך בעקבות לחץ מצידו של השר הוא קיבל את ההצעה.

בן אליהו כיהן בעבר במשך שתי קדנציות כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, כמנכ"ל משרד החקלאות, כמנהל מינהל מקרקעי ישראל, כמנכ"ל החטיבה להתיישבות בתפקידו האחרון. הוא נחשב למקורב לשר לשעבר אורי אריאל, יריבו של סמוטריץ'.

עם כניסתו לתפקידו כמנכ"ל המשרד, הוא ינסה לסייע לבן גביר באתגרים בנושאי המשילות וביטחון הפנים, כאשר סמכויות המשרד הורחבו משמעותית בעקבות ההסכמים הקואליציוניים - בזמן שהשר סובל מהיעדר ניסיון ניהולי. 

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "בן אליהו מנהל חד, בעל חשיבה יצירתית ויכולת הנעת תהליכים יוצאת דופן. ניסיונו הרב של עו"ד בן אליהו יתרום רבות להובלת מהלכים מורכבים ואני שמח שממשלת ישראל והמשרד לביטחון לאומי מתברכים במשרת ציבור מוכשר ומקצועי".

עו"ד שלמה בן אליהו: "אני מודה לשר ולנציב שירות המדינה על האמון שניתן בי לשמש כמנכ"ל המשרד לביטחון לאומי. אני רואה בתפקיד שליחות ושמח לתרום מהידע ומניסיוני לטובת הצלחת המדינה והצלחת המשרד ויעדיו".

איתמר בן גביר משרד לבטחון פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}