ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
"טיפוס דוחה ממפלגת העבודה"

ההתבטאויות שמסכנות את מינוי המשנה למנכ"ל משרד התרבות

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הודיע על מינוי איקי כהן למשנה למנכ"ל המשרד. כעת עולה השאלה האם עברו עלול להוות בעיה. כל הפרטים

ההתבטאויות שמסכנות את מינוי המשנה למנכ"ל משרד התרבות
מיקי זוהר צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הודיע בשבוע שעבר כי הוא ממנה את איקי כהן למשנה למנכ"ל המשרד. על פי דיווח ב'גלי צה"ל', מי שהופתעו מהמינוי הזה הם אנשי משרד התרבות והספורט.

על פי הדיווח, ההחלטה למנותו למשנה למנכ"ל משרד התרבות מעלה את השאלה האם עברו עלול להוות בעיה. בשנת 2003 כתב מבקר המדינה דאז על מסמך שהכין איקי כהן, ששימש כעוזר למנכ"ל רשות הדואר, ובו לכאורה סימן אנשי שמאל ברשות הדואר כמי שצריך לפטרם כי "מקומו של מסמך כזה לא יכירנו בשירות הציבורי בישראל".

בין היתר כתב כהן באותו מסמך על אחד העובדים כי, "הוא טיפוס דוחה וכמובן ממפלגת העבודה". על עובד אחר כתב שהוא "מסוכן", ועל עוד עובד כתב "לא אוהב לעבוד אבל הוא איש המחנה הלאומי וזה חשוב". בעקבות המסמך פוטר כהן על ידי מנכ"ל הדואר דאז, ומנכ"ל משרד ראש הממשלה היום, יוסי שלי.

בנוסף, בשנים האחרונות היה כהן פעיל ברשתות החברתיות, ולא חסך כינויים מאנשי שמאל. בעקבות חילוקי דעות בשבועות האחרונים בתוך לשכת נתניהו ניסו למצוא לכהן תפקיד כמנכ"ל באחד המשרדים הקטנים שמחזיקה הליכוד, אך מספר הצעות נדחו על ידי השרים.

‏מלשכת השר מיקי זוהר לא נמסרה תגובה. גם מלשכת נתניהו לא נמסרה תגובה.

איקי כהן מיקי זוהר משרד התרבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}