כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"מסיים בסיפוק"

הרמטכ"ל היוצא רא"ל כוכבי: "מסיים מסע של ארבעים שנה - צעדתי בכל הגזרות"

בבסיס הקריה בתל אביב התקבל במשמר כבוד הרמטכ"ל הנכנס הרצי הלוי. הרמטכ"ל הנכנס: "נכין את צה"ל למלחמה מול זירות רחוקות כקרובות". כוכבי: "מסיים בסיפוק ויוצא מלא תקווה"

הרמטכ"ל היוצא רא"ל כוכבי: "מסיים מסע של ארבעים שנה - צעדתי בכל הגזרות"
הרמטכ"ל הרצי הלוי אביב כוכבי צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל הנכנס הרצי הלוי התקבל היום (שני) במשמר הכבוד בבסיס הקריה בתל אביב. הלוי מחליף את הרמטכ"ל היוצא רא"ל אביב כוכבי שאחרי 40 שנה יפשוט את מדי צה"ל.

בנאומו הראשון כרמטכ"ל אמר הלוי: "תשובתנו לאיומים היא ביתרוננו הביטחוני, בהרתעה, ביכולות המתקדמות ובכשירות הגבוהה. ידעו אויבנו: את מה שאנו אומרים אנו יודעים גם לעשות, ואנו נכונים לעשות עוד הרבה מעבר למה שאנו אומרים. ייחודו של צה"ל בכך שהיה - ועודנו - פסיפס של החברה הישראלית".

הוא הוסיף: "נכין את צה"ל למלחמה מול זירות רחוקות כקרובות, נרחיב את הגיוס האיכותי לצה"ל מכל שכבות האוכלוסייה – מקור כוחנו; נחזק את צבא המילואים ונשמור על צה"ל אחד, ענייני, ערכי ומקצועי, חף מכל שיקול שאיננו הביטחון".

הרמטכ"ל היוצא אביב כוכבי אמר, "אני מסיים מסע של ארבעים שנה בהן צעדתי בכל הגזרות, רובן מאתגרות ומדממות. אני מסיים את המסע בסיפוק. היה בו מהכול, הצלחות וכישלונות, רגעי נחת וצלקות, אבל לעולם היו בו חרדת קודש והשתדלות. אני מסיים בסיפוק ויוצא מלא תקווה, בזכות האיכות האנושית".

אביב כוכבי הרצי הלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד